problema-testicul

25-02-2008
p_andra
Nu este medic/terapeut
p_andra
de ceva vreme, prietenul meu are o problema. are 25 de ani, ne-am inceput viata sexuala acum 6 luni. totul a mers bine, pana in decembrie anul trecut cand a avut o prblema. nu mai avea erectie, asa ca am luat o pauza cateva zile. peste putin timp, a inceput sa il doara testiculul drept, si e f sensibil.uneori cred ca e mai tare decat cel stang. in 3 luni s-a intamplat de 4 ori sa il doara si din aceasta cauza sa nu aiba erectie. ce ar putea fi?
7 comentarii
0
14-03-2008, ora 00:00
AIMEE2003
Nu este medic/terapeut
AIMEE2003
Cu mari dureri de testicul s-a confruntat si sotul meu.Avea un chist lichid( se simtea la palpare), durerile erau ingrozitoare si de multe ori nu putea sa mearga sau sa doarma intr-o anume pozitie.A luat tratam antidurere din ce in ce mai puternice, dar degeaba.S-a operat in ambulatoriu, iar chirurgul i-a spus ca punguta in care era lichidul era rasucita si acest lucru favoriza durerea atat de mare.De cand s-a operat totul e ok.Poate fi si asta, sau poate fi altceva, deci tb sa mearga la un urolog, daca nu cumva a mers pana acum.Sanatate.
0
14-04-2008, ora 00:00
Logan
Nu este medic/terapeut
Logan
eu am 26 de ani andra si exact prin ce trece prietenul tau trec si eu...
e destul de nasol... si intradevar ciudat am avut o relatie de 5 ani cu o fata si spre sfarsitul ei s-a instalat aceasta lipsa de erectie ceea ce mi se pare ciudat ca'ci stiu cum era inainte... acum dupa cateva secunde se blegeste... parca e mai moale si nu mai pot sa'l tin drept oricat as incerca sa contract muschii aceia..parca ceva i opreste si am avut parte si de acele dureri la testicole( si mentionez ca nu se simtea nimic la palpare ).. parca la stangu care sa'u mai domolit in ultima vreme. Ideea sa se mearga la un urolog prietenul tau pt un consult eu am fost...si in prima faza am fost suspectat de epididimita acuta..dar un urma unui ecograf s-a infirmat ideea asta.. am discutat cu urologul si despre problema erectiei (el era mai interesat de acele dureri la coite) si mi-a dat un tratament cu med..apoi mi-a zis ca o sa'mi faca un test de fertilitate si apoi o sa'mi recomande ceva medicamente.,..(presupun eu gen viagra) caci la mine e si lipsa de interes..pur si simplu nu ma mai excita nimic..dar..cu toate astea... nu cred ca o sa'mi rezolv problema Eu cred ca e din alta parte...poate stressu..ca de inhibare nu cred ca poate fi vorba.. astept si eu cu nerabdare un interes mai mare din partea unor specialisti pe tema asta aici pe forum..si te rog sa'mi spui daca gasesti un remediu pt prietenul tau..de fapt noi
0
14-04-2008, ora 00:00
Logan
Nu este medic/terapeut
Logan
cred ca tot pe acest forum Cosmin30 are o problema asemanatoare
0
16-12-2008, ora 09:59
xTzFlA
Nu este medic/terapeut
xTzFlA
Va salut.Si eu am oarecum o problema cum a avut prietenul tau care a avut acea punguta rasucita de lichid, a inceput intr'o sambata cand atingeam testicolul drept simteam o durere foarte scurta si desteptul de mine s'a ap[ucat s-a rasuceasca testicolul si a doua zi mi'a aparut o umflatura putin mai sus de penis in dreapta si o usturime insuportabila si de abia azi mi'am amintit ca mi'am rasucit acel testicol, as vrea sa stiu cum as putea remedia acea rasucire (problema e ca nu mai stiu in ce directie am tot miscat).
0
07-05-2009, ora 15:55
kris8023
Nu este medic/terapeut
kris8023
Va rog ajutati-ma! Am 16 ani si am observat ca a aparut ceva in scrot, mai exact in testiculul drept.E ceva tare de marimea unui graunte...nu ma doare...dar as vrea sa stiu ce este.
0
07-06-2010, ora 08:39
Tommyq
Nu este medic/terapeut
Tommyq
Buna ziua! Vin si eu cu o problema! Am 26 de ani s am avut o pauze de cateva luni de relatii sexuale. In urma cu 3 zile m intretinut relatii sexuale cu o fata care mi-a bruscat un pic cam tare testiculul drept. Acum ma doare si simt ca numai am erectie... asa cum aveam inainte. Simt parca si o mica umflatura sau parca mai degraba un fel de punguta cu lichid. Ce credeti ca s-a intamplat? Ce ma sfatuiti?
Va multumesc!
0
04-10-2010, ora 23:38
zidane
Nu este medic/terapeut
zidane
am si eu o problema cu testiculele, aveam nevoie la baie sa fac pipi si m_am abtinut cam mult de atunci mi sa intins pielea pe testicule si se tot intinde din ce in ce mai mult, exista vre un remediu isi poate reveni pielea cumva la loc?daca se poate sa imi raspunda un doctor.multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Exerciții pentru disfuncția erectilă
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.