Problema urinare

02-02-2017
Constantin21
Nu este medic/terapeut
Constantin21
Buna ziua,

Incep prin a spune ca am avut o usoara parafimoza.Adica in timpul erectiei ma strangea foarte putin pielea sub gland.Am rezolvat aceasta problema cu corticosteroizi si exercitii de intindere.Nu mai am absolut nicio jena in timpul erectiei insa problema e ca simt disconfort la urinare.Urinez greu si cu jet mai subtire decat inainte.Care ar putea fi cauza acestui lucru?
Multumesc anticipat!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Cum poți preveni infecțiile urinare?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.