probleme cu rinichii

05-09-2010
x_madalin
Nu este medic/terapeut
x_madalin
Buna ziua.
Acum 3-4 ani am avut la rinichi o pietricica de 4 mm.care dupa multe luni s-a transformat intr-o operatie la spitalul fundeni cu ultrasunete.Dupa ce m-am trezit din operatie am urinat normal dar de o culoare ciudata maron-tulbure.Multi ani n-am avut treaba iar acum de cand s-a schimbat vremea am simtit un usor discomfort din zona rinichilor mai precis pe partea stanga unde am si avut prbl.Am luat CyStone despre care am auzit ca este foarte bun.2 dimineata 2 seara dar din pacate pe mine m-au luat durerile de rinichi cand iau pastila aceea.sa nu mai zic ca nu prea pot urina.si sa nu mai vb de dureri ca nici somnu nu ma ia.cum incetez sa iau pastila e totul OK.cel putin asa ma simt poate ca in interior nu e ok.ati mai intampinat astfel de probleme la pacienti.sau daca ati mai auzit.oricum n-am mai baut acidulat.nici macar o cola dupa care mi se lungesc ochii.daca ma puteti ajuta astept un msg...Va multumesc.
4 comentarii
0
06-09-2010, ora 20:08
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Nu mai lua Cystone si mergi sa te vada din nou un urolog, sa faci o ecografie, pentru inceput.
0
06-09-2010, ora 23:01
x_madalin
Nu este medic/terapeut
x_madalin
Multumesc mult.asta am sa fac in perioada urmatoare.dupa Dvs cam ce ar fi? eu tot zic ca ar mai fi ceva prbl la rinichi gen pietricica sau putin nisip.
0
07-09-2010, ora 18:03
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Da, poate fi ceva asupra caruia Cystone sa nu poata actiona in nici un fel...poate fi o piatra mai mare, sau mai multe, sau altceva...
0
06-10-2010, ora 23:19
kattalin
Nu este medic/terapeut
kattalin
buna seara,
In mai anul curent am fost diagnosticat cu IRC, avand o creatinina de 19, 5 si f multe proteine in urina, dupa care un prim efect secundar a fost o problema cu inima( tahicardie, mipcardita, flatter), apoi o problema cu articulatiile( poliartrita reumatoidala), anemie, , , , , Creatinina imi variaza de la o luna la alta intre 6-12. alimentatia mea este compusa 40% lactate, 40%legume si fructe si 20% carne alba( pui sau peste)Mentionez ca fac dializa peritoneala. Credeti ca aceasta variatie a creatininei este si ca rezultat al alimentatiei?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Alergarea la maraton poate provoca insuficiența renală acută
  • Cum ne putem distruge rinichii
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.