probleme cu scaunul sau diaree

20-07-2011
qazwer
Nu este medic/terapeut
qazwer
buna ziua dupa ce am luat antibiotic 11 zile am avut diaree 2 zile si acum am scaun moale. In prima zi a iesit o chestie alba ca o gelatina dar in acea dimineata luasem ultimul augmentin. In timpul asta am luat smecta, biotix, orez, boabe de cafea dar tot nu s-a m-ai intarit. Va rog sa ma ajutati. As dori si de la un medic raspunsuri daca e posibil. Va multumesc
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diareea cronică
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.