probleme de erectie

31-05-2006
gabi21
Nu este medic/terapeut
gabi21
Salut.
Acum ceva timp am fost diagnosticat cu "prostatita" : simptomele care m-au facut sa ma duc la control au fost: urinare fara jet puternic (in mod normal urinam cu jet destul de puternic), urinare cu usturimi si imposibilitatea obtinerii unei eractii normale adica mai exact penisul cind trebuia sa fie erect era moale(...si am doar 21 de ani). Am luat medicamente si am scapat de urinare cu usturini iar jetul urinar este mai puternic (dar prca nu chiar ca innainte).dar.erectia inca pune probleme...adica.acum penisul se intareste in stare eracta dar dupa citeva secunde...chiar daca este stimulat incepe sa redevina moale...apoi...iar se intareste si iar se face moale.si tot asa.Si nu stiu de ce dar libodoul cred ca este foarte scazut adca nu simt dorinta aceea arzatoare de a face sex.Iar daca apare dorinta...apare si problema cu erectia.
Nu stiu daca sunt cauze fizice sau psihice sau ce trebuie sa fac in continuare.Astept cu mare interes un raspuns de voi care sa ma lamureasca cit de cit macar.si va multumesc anticipat.gabi
3 comentarii
0
31-05-2006, ora 00:00
Dr.Evelyn
Nu este medic/terapeut
Dr.Evelyn
Un urolog-sexolog este cel mai nimerit sa te indrume in continuare. Un consutl care sa evalueze eficienta tratamentului in rezolvarea prostatitei se impune.
Mergi asadar la un consult, numai astfel se va putea afla daca disfunctia ta erectila are cauza fizica sau psihica. Scaderea libidoului este foarte probabil o consecinta a disfunctiei erectile.
0
23-09-2006, ora 00:00
Ady_Star
Nu este medic/terapeut
Ady_Star
Salut! Am 17 ani si am o mare problema cu erectia si din cate stiu eu sunt foarte sanatos cel putzin asa arata analizele (bine sa recunosc nu mi-am mai facut analizele de vreun an jumate, dar nu am avut nici o simptoma care sa ma determine sa merg la doctor) dar cred ca totul e de la creierasul meu mic.. deci in timpul preludiului cu partenera mi se scoala e totul ok.. trecem peste preludiu.. si cand sa intru in actiune (vb romanului) "imi moare la intrare" cu toate ca pofta de sex inca o am... pe urma va datzi seama ca nu mai putem face nimic si ne piere chefu.. si chestia asta am patzito de 2 ori pana acum cand am avut ocazia s-o fac. eu unu ma gandesc ca poate ma... inhibez draq.. shtie nu stiu ma emotionez nu stiu ce sa zic.. si deja chestia asta a devenit o problema si incepe sa ma sperie. Astept raspunsul dumneavoastra cat mai rpd posibil sper sa ma putetzi ajuta. Va multumesc anticipat.
0
02-10-2006, ora 00:00
haly
Nu este medic/terapeut
haly
Buna ziua,
Scriu in numele iubitului meu care are o problema!!!!Are 28 de ani si in urma cu 4 luni a avut hemoroizi(nici nu stiu daca ma exprim corect), am fost la medic ia prescis un tratament, a fost totul ok, dar dupa acest tratament a aparut o problema. Este foarte greu de explicat, nu mai simte nevoia sa faca dragoste, sau mai bine spus isi simte penisul ca nefacand parte din el, ca ceva in plus la corpul lui, reactioneaza f greu la stimuli, singurul lucru care-l ajuta este stimularea orala.Va rog frumos sa ne ajutati si sa ne spuneti unde ne putem adresa, ce fel de specialitate trebuie sa aiba medicul.
Va multumesc frumos
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.