probleme sexuale cauzate de starea de anxietate

18-08-2008
sasory
Nu este medic/terapeut
sasory
Am vrut sa deschid acest subiect din motivul ca vreau sa aflu' mai multe despre "titlul subiectului". Mi s'a spus ca sufar de anxietate, mi s'a spus ca este doar stres knd am probleme cu sexul. Cand vreau sa fac sex cu prietena inca din start suntem amandoi excitati iar apoi eu brusc imi pierd concentrarea si imi devine flasca. Acest lucru' este repetabil.Este din cauza starii de anxietate? p.s. nu am toate simptomele caracteristice anxietatii. Anxietatea se caracterizeaza prin nesiguranta de sine, iritabilitate, tensiune psihica, tremur, palme transpirate... As dori sa se poate dezvolta acest subiect... va multumesc.
11 comentarii
0
18-08-2008, ora 00:00
izabelle
Nu este medic/terapeut
izabelle
buna, am 21 de ani..si as avea o intrebare:am luat MARVELON timp de 8 luni, dupa aceea le-am intrerupt, am avut contact sexual dar prietenul meu nu a ajuns la ejaculare, nu s-a terminat.totusi mie mi-a intarziat ciclul deja o luna.mi-am facut totusi un test si a iesit negativ.nu inteleg atunci de ce nu imi vine ciclul.care ar putea fi cauzele?este vreo sansa sa fiu insarcinata?
0
18-08-2008, ora 00:00
tudora
Nu este medic/terapeut
tudora
pentru sasory: parerea mea daca tu spui ca nu prezinti simptome de frica teama sau anxietate s-ar putea sa nu aiba nici o legatura cu problema ta cea ce cred eu probabil tu te inhibi sexual inhibitie sexuala sigur si probabil sunt tratamente pentru treaba asta si farmaceutice dar si pe baza naturala in primul rand vorbeste cu un sexolog sau psiholog si uita-te pe internet despre inhibitie sexuala poate gasesti ceva si sigur problema ta se poate indrepta cred ca-i de natura psihologica ai o sensibilitate. multa sanatate si indeplinirea dorintelor
0
18-08-2008, ora 00:00
tudora
Nu este medic/terapeut
tudora
pentru izabelle: insarcinata s-ar putea sa fii daca nu ti-a venit de o luna si dupa intreruperea pilulelor ai avut contact neprotejat pentru ca chiar daca partenerul tau nu aejaculat in tine el are o secretie care si aceea s-ar putea sa contina spermatozoizi dar asta nu-i totul o a doua cauza ar putea fi o dereglare de hormoni.Singura solutie iti mai cumperi un test de sarcina sau si te duci la un ginecolg sa te vada cel mai bine.
0
18-08-2008, ora 00:00
sasory
Nu este medic/terapeut
sasory
Ar putea sa fie si inhibitie si asa ca o sa'ti urmez sfatul si o sa vb cu cineva(pshiholog, sexolog). ms mult pt sfat.
0
18-08-2008, ora 00:00
izabelle
Nu este medic/terapeut
izabelle
pt tudora:iti multumesc pt sfaturi, o sa imi fac un al doilea test, sper totusi sa nu fie pozitiv.cat despre ejaculare, stiam ca chiar daca nu ejaculeaza, poate secreta spermatozoizi oricum dar de asemenea stiam ca exista f putine sanse de risc.cat despre un ginecolog, nu am posibilitati inca deoarece sunt intr-o tara straina cu studiile iar un consult este extraordinar de scump.multumesc si o sa te anunt despre rezultatul celui de al doilea test.
0
18-08-2008, ora 00:00
tudora
Nu este medic/terapeut
tudora
mult noroc si poate bebeul intarzie pina iti termini studiile. Sper ca nu te-am speriat si cu preturile. e nasol este foarte scumpa o consultatie in afara chiar si un test de sarcina dar asta e cel mai bine sa n-ai nevoie de doctori in asemenea imprejurari.numai bine si test negativ
0
19-08-2008, ora 00:00
izabelle
Nu este medic/terapeut
izabelle
pt tudora: mi-am mai facut un test si a iesit negativ.sa inte;leg ca o fi o dereglare de hormoni?
0
23-08-2008, ora 00:00
tudora
Nu este medic/terapeut
tudora
buna eu am fost putin plecata si acum am citit mesajul tau si eu nu vad alte cauze decat o dereglare hormonala dar s-ar putea si alte cauze cum ar fi o raceala si daca la al doilea test nu ti-a iesit sarcina inseamna ca nu trebuie sa-ti faci griji dar pentru sanatatea ta un control cat mai rapid la ginecolog si el va vedea cu siguranta motivele. numai bine si sa-ti fie bine ca sanatatea e cea mai importanta
0
01-09-2008, ora 00:00
izabelle
Nu este medic/terapeut
izabelle
pt tuora:mi-a VENIT!!! cu o intarziere de vreo luna jumatate!nu imi vine sa cred!am tinut neaparat sa te anunt, pt ca intr-un fel sau altul mi-ai fost alaturi!eu sunt inca in strainatate..o sa vin prin dec-ian, deci..ce bine ca s-a rezolvat!iti multumesc inca o data pt tot si sper sa tinem legatura!
0
05-09-2008, ora 00:00
tudora
Nu este medic/terapeut
tudora
ma bucur pentru tine mai ales ca asta ti-ai dorit si un sfat vei avea tot timpul de la mine daca pot cu cea mai mare placere si multa atentie cu tine pe acolo si multa bafta la scoala.pa pa !!!!
0
03-01-2009, ora 18:51
Ma3er
Nu este medic/terapeut
Ma3er
Aceeasi problema ca sasory am si eu dar la mine nu se intampla mereu ! poate sa fie din cauza la masturbare ?? sau e boala ??? va rog sa-mi raspundeti ! Multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.