probleme stomac, suplimente fier

11-07-2012
Daniela-daniela
Nu este medic/terapeut
Daniela-daniela
Buna ziua, problema mea este legata de lipsa de fier. Medicul mi-a dat sa iau ferrogradumet, luam dimineata omez pt ca i-am zis ca am dureri de stomac si arsuri..am luat fierul o luna cu omez, apoi trebuia sa il iau fara omez. Am intrerpt tratamentul pt ca ma durea stomacul de fiecare data cand luam fierul, aveam arsuri si asa..cred ca am facut si reflux gastric. o perioada de vreo 2 luni nu puteam sa il 'opresc' nici cu regim alimentar.la medic nu am fost pe tema refluxului..din pacate. Acum nu il mai am, il tin in frau cu mici eforturi, gen..cina cu 3..4 ore inainte de culcare, nu mananc mult la o masa, , etc.Acum problema este ca nu mai pot continua tratamentul cu fier pt ca de fiecare data cand iau, vreo doua trei zile am reflux, ma arde gatul, in piept si ma arde la stomac. am incercat de multe ori sa vad daca pot sa il iau..si in timpul mesei, dupa masa..degeaba ca tot ma doare stomacul. va rog sa imi spuneti cum pot sa iau din nou fier fara sa imi afecteze stomacul, si cu tot cu omez am impresia ca tot o sa am probleme..o sa revina refluxul, pe care nu l'am avut inainte sa iau fier. mi'e frica sa incep sa iau din nou. am lipsa de fier destul de maricica, sunt mai mereu palida si fara puteri, ametesc. va rog sa imi dati un sfat. va multumesc.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Sideremia (fierul seric) - valori normale, creșteri și scăderi
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.