Psihiatru bun iasi

16-04-2015
nicu15
Nu este medic/terapeut
nicu15
Buna ziua
Sufer de anxietate (atacuri panica, fobii etc) de 8 luni.Am incercat aproape toate medicamentele de tip SSRI, (seroxat 4 saptamani, ciparalex 3 saptamani am luat etc.)dar medicul care il am actual a recomandat sa nu continui datorita reactiilor adverse.Am incercat si doxipin dar nu ma puteam urina de la ele.Asi dori sa-mi recomandati un psihariu, psihoterapiut bun in IASI va rog mult ca incep sa cred ca nu-mi mai revin.
20 comentarii
0
16-04-2015, ora 18:46
crideda
Nu este medic/terapeut
crideda
Buna Nicu.Ce reactii ai avut de la seroxat si cipralex?Eu iau citalopram de 5 saptamani si am o multime de reactii.Nu stiu daca sa le iau in continuare sau sa le stopez.Tu ai avut probleme cand le-ai intrerupt?Am incercat si seroxat si mi-a fost foarte rau si nu l-am mai luat.Acum am arsuri in piept nu stiu daca sunt de la citalopram ori e anxietate.
0
16-04-2015, ora 21:23
nicu15
Nu este medic/terapeut
nicu15
La Cipralex eram foarte agitat aveam greata, nu mancam dureri abdominale si diaree zilnic(astea doar cateva din reactii).La seroxat aveam halucinati, auzeam voci si uneori stari de confuzi (stateam in casa si intrebam unde sunt ).Multi o sa spuna ca este boala dar nu este adevarat eu pot face diferenta intre simptomele care le am zilnic si cele care le am doar in perioada cat luam SSRI. Cand am oprit am facuto brusc (ex :seroxat am luat 4 saptamani si jumate, cand starea am vazut ca se agraveaza mai tare am oprit si nu am avut probleme).
0
16-04-2015, ora 21:59
crideda
Nu este medic/terapeut
crideda
Multumesc Nicu.Eu am avut toate reactiile adverse de pe lista, inclusiv agitatie, lipsa poftei de mancare si dureri in diferite locuri.Am mai citit pe forumuri ca reactiile adverse dispar dupa 2-3 saptamani.Eu am 5 saptamani deja si tot nu mananc normal si parca am o iritatie pe esofag cred ca e de la medicament.Tie ti-a fost mai bine dupa ce ai intrerupt tratamentul?Ma refer la reactiile adverse.Mie mi-e frica ca o sa-mi fie mai rau.Nici nu stiu ce sa fac.Mie tratamentul mi l-a dat medicul de familie.Tu vrei sa incerci alt tratament?Inseamna ca ai curaj ori te simti prea rau cu anxietatea?Eu fac si terapie congnitiv comportamentala.Nu mai sunt asa agitata dar sunt stresata de simptomele astea din piept.Tu esti din Iasi?
0
16-04-2015, ora 23:19
nicu15
Nu este medic/terapeut
nicu15
Eu am mers la psihiatru si am incercat 4 tipuri de tratament doua cu SSRI si doua cu antidepresive clasice plus Xanax la fiecare tratament (menteonez ca xanax iau si acum 0, 25 mg pe zi sa pot dormi).Dupa ce am intrerupt tratamentu a fost mai bine au disparut simptomele intr-o saptamana.Acum am o problema mai mare cu fobiile imi este frica in public in anumite inprejurari nu tot timpul.Eu vreau sa incerc o alta metoda de tratare
si un alt parere de la o persoana avizata.Nu sunt din Birlad unde sunt doar 2 psihiatri si sunt student in Iasi, de asta caut in Iasi acum un psihiatru.Daca vrei sa vorbim mai mult am trimis un mesaj in privat.Multa sanatate.
0
17-04-2015, ora 09:49
crideda
Nu este medic/terapeut
crideda
Da Nicu as vrea sa nai vorbim dar nu prea ma pricep cu mesajele private
0
17-04-2015, ora 15:19
Rasfat
Nu este medic/terapeut
Rasfat
@Crideda Incoltul din dreapta sus ai un dreptunghi verde pe care scrie Utilizator: Crideda. Te duci pe "Modificati profilul dvs" si poti sa-ti citesti mesajele primite pe privat si tot de acolo poti sa si trimiti mesaje. O sa-ti trimit un mesaj privat si incearca sa-mi raspunzi.
0
17-04-2015, ora 15:32
Rasfat
Nu este medic/terapeut
Rasfat
@Nicu Am vazut ca ai folosit ssri-uri si nu le-ai suportat, nici eu, la mine lista este mult mai lunga de medi folosite. Nici ca durata nu am trecut de 10 zile, spui ca ai folosit si doua antidepresive clasice, ce ai folosit?
Mie mi s-a recomandat trittico pt. ca nici nu dormeam, l-am luat circa 4 luni dar acum iau si spitomin, asocierea celor doua nu este buna, mi-au crescut transaminazele asa ca trittico mi l-a retras medicul. Iau rivotril de 0, 5 mg seara sa pot dormi. Bine nu-mi e in nici un fel.
0
17-04-2015, ora 17:06
nicu15
Nu este medic/terapeut
nicu15
Am luat doxipina nu stiu din ce categorie face parte si doua benzodiazepine (anxiar si inca ceva nu tin mite denumiarea)acum iau doar xanax 0, 25 zi seara dar tot nu-mi este bine.
0
17-04-2015, ora 18:42
crideda
Nu este medic/terapeut
crideda
Merci.Am reusit sa trimit masaje private
0
17-04-2015, ora 21:30
nicu15
Nu este medic/terapeut
nicu15
Atept si eu o recomandare de pasihiatru:)
0
19-04-2015, ora 18:11
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Rasfat

Ai incercat vreodata 5 mg Olanzapina combinate cu un ad ?
0
19-04-2015, ora 18:32
nicu15
Nu este medic/terapeut
nicu15
Nu am primit nici o recomandare, astept recomandari va rog.
0
26-05-2015, ora 12:24
barjoveanu
Nu este medic/terapeut
barjoveanu
Buna, si eu am atacuri de panica si anexitate..de un an de zile nu stiu ce sa maifac nu ma pot bucura de viata..nu mai sunt cum eram inainte.ma poate ajuta si pe mine cineva..va rog..multumesc
0
26-05-2015, ora 12:36
barjoveanu
Nu este medic/terapeut
barjoveanu
Am mers la medicul de familie si ma trimis sa mi fac toate analizele...si nu am nimic alalizele au esit bn, am hemoglobina, 7, 3 doar atat..imi este frica sa es din casa., imi este frica sa merg sa duc copilul la gradi..dimineata ametesc nu pot sta in picioare...imi este frica sa nu moro sau sa inebunesc, , daca stie cineva un tratament..dE care nu am auzit va rog sa ma ajutati, am luat xanax...acuma doctorul de fam..mia recomandat tavor oro..in caz de urgenta sa iau cate o pastila..dar am devenit independenta de acest menicament..si nu il pot lasa..daca nu iau acest medicament ma simt ff rau nici nu ma pot ridica din pat..chiar astazi am facut un atac de panica ff puternic...nu mai stiamce se intampla cu mine...a durat cam 10 minute..astept raspunsurile voastre, , , si poate ma ajuta si pe mine cineva.multa sanatate va doresc!!
0
26-05-2015, ora 14:47
Rasfat
Nu este medic/terapeut
Rasfat
@Clara Acum am vazut mesajul. Am incercat cu olanzapina si nu am suportat-o, medicul mi-a recomandat-o cu mare precautie pt. ca am colesterolul marit pe care il tin sub control numai cu tratament. Cu toate ca tin regim, daca nu iau medicamentele pt. colesterol imi creste imediat din cauza metabolismului pe care il am. Multumesc de recomandare oricum.
0
28-05-2015, ora 15:11
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ barjoveanu

Trebuie sa va adresati medicului psihiatru, nu medicului de familie.
Aceasta afectiune necesita tratament de lunga durata.
0
28-05-2015, ora 15:45
nicu15
Nu este medic/terapeut
nicu15
@ barjoveanu
Si eu am aceliasi simptome e foarte greu zilinic cred ca-mi pierd controlu, imi sta inima, ameteli toata ziua, cand merg cred ca ma duc jos, multe alte.Imi pare rau prin ce treci ca si eu stiu cum este.
multa sanatate
.
0
28-05-2015, ora 17:50
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Tratati-va, oameni buni !
Sunt medicamente din anii 60 pentru asta.
0
28-05-2015, ora 18:21
nicu15
Nu este medic/terapeut
nicu15
clara_p
Ai luat pastile pentru boli psihice in viata ta?
0
28-05-2015, ora 19:42
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Multi ani.
Bolile psihice sunt in mare parte incurabile.

Anxietatea si depresia, daca ai noroc cu ele, vin si pleaca in remisii.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.