Psihopatie? | Forumul Medical ROmedic

Psihopatie?

03-05-2008
Anonymmus
Nu este medic/terapeut
Anonymmus
Am 30 de ani, sunt medic rezident si am o prietena de 4 ani cu care ma inteleg foarte bine, dar a inceput sa aiba tot felul de atitudini bizare, asociabile unei psihopatii. O sa va povestesc pe scurt. Mi-a spus ca intr-o zi a vizitat-o o batrana si ca de atunci nu se mai poate linisti. A inceput sa aiba vise foarte urate noaptea (cand poate sa doarma, fapt cam imposibil fara medicatie), are tot felul de vedenii. Ea crede ca i-a facut ceva mama fostului ei prieten, care cica umbla cu farmece, dar eu sincer nu cred in asemenea lucruri; totusi, ceva se intampla, pentru ca am fost la manastire cu cativa prieteni in post si preotii faceau dezlegari si a inceput si ea sa aiba tot felul de atitudini stranii in biserica, ca sa nu spun ca a inceput de atunci sa verse in mai multe episoade, fara niciun raspuns la tratamentul antivomitiv. Starile acestea apar de obicei in patologii severe si constituie urgenta medicala - dar a fost la consult si nu are o astfel de problema; cel putin acum se simte mai bine. Nu cred ca minte, nu pot sa spun ca nu cred ca exista o lume nevazuta, dar nu am avut niciodata parte de asemenea fenomene. Nu stiu ce sa fac, sa apelez la un psiholog, psihiatru, sa mergem la biserica. Ea a terminat filologie si e profesoara de romana, nu se mai descurca cu elevii si a lipsit in ultimul timp de la scoala, dar o suplineste sora mea, tot profesoara, asa ca s-ar putea trata si pe un termen mai lung. Ce ma sfatuiti?
6 comentarii
0
03-05-2008, ora 00:00
Anonymmus
Nu este medic/terapeut
Anonymmus
Pe amatorii de glume ii rog sa ocoleasca subiectul, am nevoie de un raspuns serios.
0
03-05-2008, ora 00:00
lyonesse 2007
Nu este medic/terapeut
lyonesse 2007