Psoriazis?

19-11-2007
BUBU_DORIAN
Nu este medic/terapeut
BUBU_DORIAN
buna.de vreo 3 saptamani mamanaca pielea ingrozitor la nivelul coatelor, genunchilor, scalpului, intre fese si pe fese.am mers la diferiti medici dar nu am rezolvat nimic.va rog sa ma ajutati...:((((multumesc pt raspuns
13 comentarii
0
19-11-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Ce tratamente ai urmat si ce diagnostice ti-au pus acei "diferiti medici" ?
0
19-11-2007, ora 00:00
BUBU_DORIAN
Nu este medic/terapeut
BUBU_DORIAN
mi-au spus sa ma dau cu dermovate la coate si la genunchi, unde am leziuni usoare dar nimic.mancarimea persista pe tot corpul, in special pe si intre fese, pe spate, picioare.o fi oare vreo alergie?
0
19-11-2007, ora 00:00
BUBU_DORIAN
Nu este medic/terapeut
BUBU_DORIAN
un medic mi-a zis ca am o eczema psoriaziforma, altul ca nici vb de asa ceva si o alergie, altul ca nu se poate pronunta daca este psoriazis sau nu si sa nu ma mai dau cu dermovate.
0
22-11-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Daca nu a aparut nimic pe piele, este posibil sa fi facut o urticarie care s-a cronicizat. In acest caz Dermovate nu prea ajuta! Ar trebui sa faci un tratament cu medicamente administrate pe gura. pana la urma tot la un medic dermatolog trebuie sa ajungi!
0
27-11-2007, ora 00:00
lularima
Nu este medic/terapeut
lularima
prbabil ca este psoriazis dar trebuie sa consulti un medic dar real dermatolog si nicidecum pe giurgiu gheorghe
aceasta persoana care nu are nimic comun cu medicina si care face chipurile un ceai miraculos nici nu se uita la tine cand il vizitezi
doar te intreaba de nume, daca ai mai luat ceai deniplant de la el, daca intri pe forum sa discuti despre boala adika sa ii faci reclama cu promisiunea ca iti ofera reducere de o treime, si ii final iti da niste plicuri ale carui continut nu ii cunosti fara nume fara chitanta sau bon fiscal
ESTE CEEA CE MI S-A INTAMPLAT MIE SI M-AM IMBOLNAVIT MAI RAU
cand i-am rela tat de cele petrecute mi-a spus ca trebuia sa citesc pe net parca toti au conectare, sa-i citesc cartea pe care de fapt nu o are ca nu gaseste editor, si ca a uitat sa imi spuna ca la 10 sau 15% tratamentul nu este valabil
INCET INCET O SA DECLARE CA NU-I BUN la fel ca si la dl FULGA
acolo fetele de la cabinet care vand sperante au zis ca merge si la psoriazis dar FULGA insusi spune ca nu
macar un adevar
am sa revin cu alte comentarii
0
03-12-2007, ora 00:00
ginas
Nu este medic/terapeut
ginas
Este interesant ceea ce spui. Vrei sa vorbesti mai mult despre cazul tau?
Si in ce sens ti-a facut rau ceaiul Deniplant?
0
03-12-2007, ora 00:00
BUBU_DORIAN
Nu este medic/terapeut
BUBU_DORIAN
cazul meu e unul simplu.faza e ca nu am nimic pe piele si acum nu ma mai manaca decat fesele rareori.si deniplant nu am luat pana acum.doctorii mi-au zis sa ma calmez ca e doar o alergie.acum fac niste teste alergologice.mi-a iesit ca sunt alergic la praful de casa.am un tratament pt alergie cu Xyzal.sper sa-mi treaca
0
06-01-2008, ora 00:00
ch-g
Nu este medic/terapeut
ch-g
eu sufat de artrita psoriasica de aproape doi ani de zile si nu vreau sa te sperii dar e corect sa stii ca psoriazisul se manifesta destul de ciudat.Si anume are perioade cand dispare si reapare.Fi foarte atent la ce mananci.Incearca sa eviti grasimile animale alcoolul si tutunul.La fel incearca sa ramai calm si sa afrunti boala cu cea mai mare seriozitate.Fi calm, crizele de nervi sau de panica sunt ultimul lucru de care ai nevoie.Nu fac altceva decat sa agraveze boala (sa nu uitam ca vorbim despre psoriazis).Limiteaza pe cat posibil consumul de stimulanti ai sistemului nervos ( cafea, bauturi energizante s.a.m.d.).E minimul pe care il poti face pentru tine, cel putin pana vei afla denumirea corecta a patologiei.
0
08-01-2008, ora 00:00
dinuta
Nu este medic/terapeut
dinuta
skin-cap crema ajuta foarte bine
0
09-01-2008, ora 00:00
ch-g
Nu este medic/terapeut
ch-g
pentru psoriazis?
0
09-01-2008, ora 00:00
dinuta
Nu este medic/terapeut
dinuta
da, intr-o saptamina am rezultate foarte bune. vezi site-ul.
0
13-11-2009, ora 16:28
sorina-andreea
Nu este medic/terapeut
sorina-andreea
buna ziua am o problema si v-as ruga mult sa nu ocoliti intrebarea mea!

Am fost diagnosticata acum 3 ani cu psoriazis si mi s-a indicat sa ma spal cu un sampon strain daca-mi amintesc bine accu chek sau ceva de genul.Nu l-am folosit prea mult pt ca era f scump cam 90 lei si plus cantitatea mica ceva gen 100-150 ml. A disparut senzatia de mancarime dupa un timp dar acum a reaparut cred datorat stresului din ultimul timp. O farmacista mi-a spus ca e bun si nizoralul dar si acela are 150 ml si costa 40 lei. Eu am parul lung si des si ma spal frecvent deci un flacon mi-ar ajunge o saptamana nu mai mult.Ce sa fac? Nu exista alt tratament pt psoriazis, medicamentos? O alta problema ar fi ca eu folosesc si balsam masca si produse de coafat si nu stiu daca folosirea lor ar putea influenta saun diminua efectele samponului Nizoral. Trebuie sa mentionez ca mancarimile au inceput in zona gatului completate de niste pete albe care se vedeau la lumina puternica sau dupa bronz; acum mancarimea s-a raspandit pe restul corpului si e deranjanta. VA ROG AJUTATI-MA! MULTUIMESC
0
16-11-2009, ora 18:05
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Cred ca nu ati fost diagnosticata cu psoriazis ci cu pitiriazis !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Proteinele microflorei bacteriene de la nivelul pielii pot oferi protecție împotriva unor boli
  • Pierderea în greutate ar putea ameliora simptomele psoriazisului
  • FDA a aprobat un nou medicament împotriva psoriazisului
  • Psoriazisul ar putea fi prevenit cu extractul de vanilie artificial
  • Tratamentul psoriazisului cu inhibitori PDE4
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.