psoriazisul si caderea parului

14-02-2012
aliscami79
Nu este medic/terapeut
aliscami79
Am 32 de ani si sufar de aceasta boala de foarte mult timp. De ceva timp se manifesta foarte mult pe pielea capului, ma ustura foarte tare, parul s-a degradat si cade f.f. tare. Folosesc un sampon specific pentru psoriazis. Din cauza serviciului nu pot sa folosesc nici un unguent, doar la sf. de spatamana...deci nu reusesc a ma vindec. Dar cel mai mult ma preocupa caderea parului. Sunt nevoita sa ma spal aproape zilnic pe cap deoarece se vede urat...Caderea parului are legatura cu boala? Folosirea produselor pe baza de minoxidil afecteaza boala, tratarea ei? Am mai folosit tratamente cu minoxidil care au functionat dar nu aveam ranile de acum, pielea era mai curata si mai sanatoasa.Multumesc!
7 comentarii
0
15-02-2012, ora 08:25
Dr. Adelina Batog
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Adelina Batog
Buna ziua,
Psoriazisul cu localizare pe scalp poate fi responsabil de caderea parului.
Este de preferat sa tratati leziunile de psoriazis si apoi, daca persista caderea parului, sa utilizati produse ce stopeaza aceasta problema.
Pentru leziunile de psoriazis de pe scalp exista solutii sau geluri ce se pot utiliza zilnic (Diprosalic solutie sau Xamiol).
Numai bine,
0
15-02-2012, ora 23:25
aliscami79
Nu este medic/terapeut
aliscami79
De asta ma temeam cel mai mult...; Nu am folosit niciodata aceste produse. Folosirea lor trateaza sau doar curata zona afectata?Sunt produse grase gen dermovate sau lotiuni? Multumesc!
0
15-02-2012, ora 23:53
andreea reea
Nu este medic/terapeut
andreea reea
Folosesc eu Diprosalic solutie la nivelul scalpului. Nu este un produs gras. Dar intr-adevar doar curata zona afectata. O perioada am incetat tratamentul si afectiunile au reaparut.
0
16-02-2012, ora 15:51
aliscami79
Nu este medic/terapeut
aliscami79
Am incercat tot felul de sampoane...m-am saturat. Problema este ca mai intai trebuie tratata pielea. Degeaba speli ca dupa cateva ore se formeaza din nou crusta. Vara e ceva mai bine dar iarna e un cosmar. Acum imi cade parul ingrozitor ca nici nu stiu ce sa mai folosesc. In plus parul e lung si e plin de 'matreata' asta. Am decis sa ma tund, poate reusesc sa ma tratez mai usor. Cum se numeste samponul de la Herbalife? Multumesc!
0
16-02-2012, ora 16:38
andreea reea
Nu este medic/terapeut
andreea reea
Si pe mine m-ar interesa denumirea samponului.
0
16-02-2012, ora 19:03
aliscami79
Nu este medic/terapeut
aliscami79
Intre timp am gasit site-ul asta...

http://www.hlifeshop.it/portals/PERACQUISTARE/tabid/1274/CategoryID/21/List/1/Level/1/ProductID/76/Default.aspx

Cred ca despre samponul asta e vorba...
0
12-11-2012, ora 14:19
Oana.R
Nu este medic/terapeut
Oana.R
Din pacate si eu am parul destul de rar si am incercat o gramada de metode sa rezolv aceasta situatie.. momentan incerc si eu tratamentul cu 2% minoxidil de la Rogaine. Cica rezultatele se observa in 2-3 luni, sper sa functioneze si in cazul meu..intre timp folosesc un produs numit Toppik ( e relativ destul de nou la noi dar am vazut ca-n alte tari se foloseste cu succes de ani buni.. eu tot de pe forumuri straine am aflat de existenta lui). E ca un fel de praf (nanoparticule de cheratina mai precis) pe care il aplici pe par, se lipeste de acesta si parul pare mult mai des. In cazul meu functioneaza perfect, nimeni nu-si poate da seama ca am parul rar, nici daca priveste de foarte aproape. Eu le-am comandat de pe internet de la noi din Romania ca in farmacii n-am reusit sa gasesc nicaieri.. voi ati folosit Rogaine? Ce rezultate ati avut?
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.