raceli frecvente la burta

30-01-2008
oti_joldis
Nu este medic/terapeut
oti_joldis
Buna ziua!
Am si eu o problema, racesc foarte des la burta, merg foarte des la toaleta, am fost la mai multi doctori, sunt tot timpul cu tratament, pe cand sa termin tratamentul imi este putin rece si incep iar durerile de burta. Mi-am facut analize de urina, am nisip. Sunt si foarte sensibila, daca merg intr-o excursie cu un grup de prieteni cu siguranta din aceea excursie vin cu ceva ( din ultima experienta am luat o candida), am intotdeauna grija sa nu iau ceva, ma feresc dar degeaba. Acum chiar am terminat tratamentu pt candida, dar iar am racit si ma doare burta si urinez des. In decembrie am fost la doctor, mi-am facut si analize de sange si SNF, am terminat tratamentul si trebuie sa merg din nou la control. Iau de un an anticonceptionale Laurina, prescrise pt medic, zicea ca fiind asa sensibila este bine sa iau. Nu mai stiu ce sa fac si m-a saturat de atea tratamente. Acum beau ceva picaturi de grefuit. Va rog sa imi recomandati ce sa fac.
5 comentarii
0
31-01-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Un tratament homeopatic, singur sau combinat cu un tratament cu acupunctură, ar fi foarte potrivit pentru dv. Până atunci, o primă măsură ar fi să nu mai luaţi o nouă folie de Laurină, care nu poate decât să contribuie la agravarea problemelor dv.
0
31-01-2008, ora 00:00
oti_joldis
Nu este medic/terapeut
oti_joldis
Sa o intrerup sau o termin si de la urmatoarea nu mai iau? Si in locul lor ce ar fii recomandat sa iau? Am uitat sa iau zilele trecute o pastila si am continuat normal sa le iau, si ma doare ingrozitor burta, de parca acum trebuie sa imi vina menstruatia si normal am si o sangerare mica.
Iar la tratamentul homeopatic ce anume ar fii recomndat?
Multumesc mult!
0
31-01-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Este preferabil, daca puteti, sa nu intrerupeti Laurina inainte de terminarea foliei, fapt care ar putea tulbura ciclul cateva luni la rand.
In ceea ce priveste tratamentul homeopatic, acesta se da in urma unui consult homeopatic.
0
31-01-2008, ora 00:00
oti_joldis
Nu este medic/terapeut
oti_joldis
ok nu intrerup, asa m-am gandit si eu stiind care sunt repercursiunile. Din cauza acelei pastile de care v-am zis ca am uitat sa o iau, ma doare ingrozitor burta, am menstruatie, prima faza a fost sangerare iar acum durei si sangerare normala. In ceea ce priveste inlocuirea anticonceptionalelor ce ar fii recomandat sa iau, avand in vedere ca de fiecare data cand mi s-au recomandat de catre ginecolog mi-a fost facut doar control. Va multumesc mult pentru ajutor si pentru promptitudinea cu care raspundeti.
0
01-02-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
În cazul dv ar fi preferabilă schimbarea metodei contraceptive şi nu a unui anticoncepţional cu altul, din moment ce TOATE anticoncepţionalele favorizează inflamaţiile şi infecţiile urogenitale, mai ales candidoza.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Candidoza vaginală recurentă - opțiuni de tratament și sfaturi utile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.