renuntarea la anticonceptionale poate duce la aparitia acneei?

07-12-2006
sonia25
Nu este medic/terapeut
sonia25
Am luat Logest vreo 5 ani si n am avut nici o problema, insa in ultimul timp aveam menstruatie din ce in ce mai putina sin inchisa la culoare pana cand intr o luna nuam mai avut deloc.Initial am crezut ca am ramas insarcinata insa am fost la medic si mi a zis ca am facut blocaj ovarian si ca trebuie sa intrerup tratamentul cu anticonceptionale cateva luni pana mi se regleaza menstruatia.Le am intrerupt si de atunci mi a aparut o acnee pe fat, gat si spate.Am inceput sa iau YASMINE vreo 3 luni si mi a disparut cat de cat acneea insa iar mi s a oprit menstruatia si m am gandit sa le intrerup din nou.Mi a revenit acneea insa...E posibil sa aiba legatura aparitia acneei cu faptul ca nu mai iau anticonceptionale??
7 comentarii
0
07-12-2006, ora 00:00
sonia25
Nu este medic/terapeut
sonia25
v as ruga sa mi recomandati si un medic ginecolog bun pt ca am nevoie sa consult unul.
va multumesc!
0
07-12-2006, ora 00:00
baiatudincasa
Nu este medic/terapeut
baiatudincasa
as dori sa stiu mai multe despre orgasmul la femei cum se produce, dar ma intereseaza cel mai mult ejacularea femei
0
07-12-2006, ora 00:00
sonia25
Nu este medic/terapeut
sonia25
incearca la rubrica "Sexologie"
0
08-12-2006, ora 00:00
rachel
Nu este medic/terapeut
rachel
Acneea era prezenta inainte de inceperea tratamentului cu contraceptive?Daca da, contraceptive in continuare(dintre cele cu specific pt stoparea acneei, mie mi-a placut Jeanine).Daca nu, o vizita la dermatologie si probabil multa atentie la ingrijirea zonei.Cat despre reducerea perioadei menstruale, este un efect al contraceptivelor apreciat de multe femei.Exceptiile nu fac decat sa intareasca regula.
0
08-12-2006, ora 00:00
sonia25
Nu este medic/terapeut
sonia25
Intr adevar am avut o acnee si inainte, cativa ani in urma dar incepusem deja sa iau contraceptive in perioada aia...Iar vizita la dermatologie am facut deja, chiar la un medic specialist in paris si mi a dat o solutie preparata la farmacie si niste antibiotice insa ma dau si acum cu solutia aia si tot nu mi dispare acneea.In legatura cu reducerea menstruatiei nu stiu cat de normal e sa dispara de tot...
As vrea totusi sa mai vizitez un ginecolog, poate mi recomandati unul, va rog.
Merci!
0
09-12-2006, ora 00:00
maria_p
Nu este medic/terapeut
maria_p
Da, renuntarea la anticonceptionalele orale poate duce la aparitia acneei. In legatura cu administrarea aniconceptionalelor am facut referiri f. importante tot pe aceasta pagina ( Contraceptie-conceptie>Anticonceptionale-contraceptive>subiect-despre sterilet)http://www.forum.romedic.ro/prod/despre_sterilet_02440.html
Intreruperea menstruatiei nu este in nici un caz normala de aceea este foarte bine ca esti preocupata sa consulti medicul. Recomandarea mea este sa consulti un ginecolog si un endocrinolog. Daca doresti pot sa iti recomand medici specializati in acest domeniu care pe baza unei consultatii temeinice si a unor teste de sange si urina (dozari hormonale) au posibilitatea sa te indrume corect si sa minimizeze riscurile. Comunica-mi adresa ta de e-mail si voi transmite mai multe detalii interesante.
0
09-12-2006, ora 00:00
sonia25
Nu este medic/terapeut
sonia25
Merci mult de raspuns.-*.Astept sa ma contactati.
Merci inca o data!


(*modificat de admin)
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.