Rezultat glucoza cu aparat de acasa - 96
trebuie sa consult un dr tinand cont ca am valoarea glucozei de 96? intreb pt ca fiind la limita de sus a normalului si pt ca iau medicamente psihiatrice care pot influenta diabetul pe termen lung, vreau stiu daca trebuie sa reconsider acel tratament
1 comentarii
Ar fi bine sa consulti un diabetolog si sa intrebi, dar sunt doua feluri de medici:
Tipul 1: E domne sub 100 ? Deci esti bine.
Tipul 2: Mda, e cam la granita nu e prea in ordine, in mod normal trebuia sa fie intre 80 si 90, ia sa facem noi un test de toleranta la glucoza si sa facem si analiza HbA1C sa vedem, ptr ca se stie ca astia cu glicemii la granita pot pica testul cu glucoza si de fapt sa fi inceput deja problemele, ca sa luam masuri din timp, se stie ca se cam recomanda testul la cei cu glicemii la granita.
Din start 96 ala nu e chiar cum ar trebui chiar daca e sub limita admisa, mai ales daca inainte o aveai mai buna. Si la laborator poate iesi chiar mai mare.
S-ar recomanda testu de toleranta la glucoza si ar fi asa la sanatosi:
Pe nemancate sa fie sub 100 la minim doua analize in zile diferite.
La 2 ore de la glucoza sa fie sub 140
Si HbA1C sa fie sub 5, 7 %
Toate trei trebe sa le ai bune. Dar si daca le ai bune, trebe sa ai grija sa nu te ingrasi si sa mananci cat de cat sanatos.
Inainte cum era glicemia ? Era tot pe la granita ?
Daca esti fata, are cumva tata diabet ? Daca esti baiat, are cumva mama ?
Tipul 1: E domne sub 100 ? Deci esti bine.
Tipul 2: Mda, e cam la granita nu e prea in ordine, in mod normal trebuia sa fie intre 80 si 90, ia sa facem noi un test de toleranta la glucoza si sa facem si analiza HbA1C sa vedem, ptr ca se stie ca astia cu glicemii la granita pot pica testul cu glucoza si de fapt sa fi inceput deja problemele, ca sa luam masuri din timp, se stie ca se cam recomanda testul la cei cu glicemii la granita.