s-a orpit menstruatia dupa o zi !!

30-03-2015
PatriciaAri
Nu este medic/terapeut
PatriciaAri
Mi-a venit ciclul normal, cand trebuia, insa mi s-a orpit dupa prima zi. Durata pe care o aveam la ciclu era de 5-6 zile.sunt foarte ingrijorata care ar putea fi cauza?tin sa mentionez ca am avut dureri foarte puternice in prima zi si am luat un algocalmin un ketonal si un ibuprofen seara. peste noapte m-am racit, adica am fost putin racita iar peste noapte am avut febra mare m-a durut rau gatul si am inceput sa iau antibiotice ( amoxicilina). de asemenea nu am avut contact sexual neprotejat doar cateva penetrari inainte de actul proriu-zis..sa fie din cauza medicamentelor ?sau ma pot gandi la o posibila sarcina ?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amenoreea - lipsa menstruației
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Menopauza
  • Menarha - prima menstruatie
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Menstruația peste sarcină
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.