Sange in CA

17-09-2009
eugenia82
Nu este medic/terapeut
eugenia82
Va rog sa ma ajutati. Este vorba de mama mea care in martie 2008 a facut operatie de dezlipire de retina. Dupa 6 luni extruzia de silicon. La interval de cateva luni a urmat vitrectomie si apoi iridectomie cu injectie cu avastin si actylise. Mentionez ca in timpul operatiei de dezlipire de retina a ramas si fara cristalin. Dupa aceste operatii i-a aparut sange in CA, de atunci (inceputul anului 2009) a ramas fara vedere, doar lumina puternica o vede. La ultimul control care a fost pe 15.09.2009 ni s-a spus ca nu-i vede corneea si sa revenim peste trei luni ca poate se mai limpezeste. Ochiul arata destul de rau. Intrebarea mea este daca putem sta linistiti 3 luni, sa asteptam sa se resoarba sangele. Noi am dori sa o vada si un alt medic, sa mai auzim si o alta opinie
4 comentarii
0
19-09-2009, ora 15:26
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna ziua! Care a fost cauza dezlipirii de retina?Inteleg ca este afectata cornea( keratopatie edematoasa), asta ar contribui in mod semnificativ la reducerea vederii; de ce s-a administrat Avastin? Existau neovase? Daca da, acestea ar putea fi cauza prezentei sangelui in CA ; Nu va pot ajuta cu prea multe sugestii in acest caz; Pentru ameliorarea simptomatologiei, putem administra Ederen 250 mg, de 3 ori pe zi ( se asociaza Aspacardin 3 tb pe zi), un antiglaucomatos - Cosopt 1 picatura de 2 ori pe zi, in speranta ca se resoarbe hifema( sangele din camera anterioara), un steroid topic( Betabioptal 1 picatura de 5 ori pe zi), se mai poate recomanda evacuarea chirurgicala a hifemei; numai bine
0
19-09-2009, ora 21:49
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
citeste. corneea...
0
21-09-2009, ora 22:35
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna seara! S-ar putea lua in discutie si administrarea de Avastin, corticosteroizi intraocular si pe cale generala; numai bine
0
22-09-2009, ora 10:07
eugenia82
Nu este medic/terapeut
eugenia82
Multumesc pentru raspunsuri. Cauza dezlipirii de retina a fost miopia forte, la ambii ochi. Prima operatie la ochiul drept a fost acum cativa ani si nu a reusit, asadar ochiul stang este singura ei sansa sa mai vada. Nu stiu daca ar putea sa ia medicamentele pe care mi le-ati mentionat fara prescriptie medicala.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Un nou posibil tratament împotriva orbirii
  • Lentile de contact pentru prevenirea orbirii la pacienții cu diabet
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.