Sangerarea dupa reluarea anticoncenptionalelor

02-02-2010
Elena04
Nu este medic/terapeut
Elena04
Buna ziua,

Am o problema de 3 zile si nu inteleg ce se intampla. Am facut o pauza de Mycrogenon dupa ce am luat cam un an neintrerupt. Am reluat anticonceptionalele in a doua zi de menstruatie, si aceasta a durat destul de putin vreo 5 zile, in comparatie cu ultimele 2. Ultimele 2 cicluri au fot foarte abundente si au durat cam 2 sapt. Dupa ce s-a terminat ciclul la vreo 4 zile, vad ca sangerez iar. Nu e sangerare abundenta care se semene cu ciclu, dar sunt nevoita sa folosesc tampoane de fiecare zi pt ca sangerez. Nu s-a oprit si nu da semne ca s-ar opri.ar trebui sa ma ingrijorez si sa merg la doctor? Sincer m-am saturat deja de doctori. Am avut mai demult o infectie urinara si mi-a recomandat doctorul tratament cu antibiotice, de la care am facut candida. si cred ca nici acum nu s-a tratat definitiv. dar nu pot face nimic pana nu-mi trece aceasta sangerare nu?

va multumesc pentru rabdarea de a citi tot mesajul.
O zi buna.

Elena
3 comentarii
0
03-02-2010, ora 07:38
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
1. La inceperea sau reinceperea anticonceptionalelor apare frecvent aceasta reactie adversa numita spotting. Din fericire, in majoritatea cazurilor se rezolva spontan. Mai aveti rabdare cateva zile, apoi incercati 2 injectii de vitamina K. Daca nici dupa acestea spotting-ul nu dispare, mergeti la doctorul ginecolog.
2. Daca luati anticonceptionale, tineti-va de ele si nu mai faceti pauze: ori luati, ori nu luati. Probleme apar de fiecare data
3. Candidoza este intretinuta de anticonceptionale.
0
03-02-2010, ora 14:00
Elena04
Nu este medic/terapeut
Elena04
Va multumesc frumos pentru raspuns. Am sa mai astept atunci cateva zile sa vad cum evoluiaza. Dar referitor la candidoza ce ar trebui sa inteleg ca daca vreau sa scap de ea nu ar mai trebui sa iau anti conceptionale?

Multumesc.
0
03-02-2010, ora 14:12
Gillianoo
Nu este medic/terapeut
Gillianoo
Salutare,
Da... candidoza.. eu cred ca este ceva de vis.. pana acum nu am intalnit femeie fara ea.. nu am intalnit tratament corespunzator.. nu am intalnit orice.. si cand spun orice ma refer la : daca respiri faci candida, daca mananci faci candida... daca dormi si tot o faci.. cred ca si in eventaulitatea schimbarii resedintei, sa spunem pe LUNA, a se intelege satelitul natural al pamantului, tot faci candida... daca vom avea razboi atomic-nuclear faci candida.. sunt STRESAT..aaaaa.. duc pisica unei amice la dr veterinar.. se simte ru saraca si ce gaseste.. o candidozaaaaaa. pana si pisica... va rog, cu respect, cum se poate trata aceasta incurabila boala?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  • Sangerarea in timpul actului sexual
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.