sangerari dupa intrerupere anticonceptionale miligest

13-11-2013
roxana balan
Nu este medic/terapeut
roxana balan
Am inceput sa iau miligest in prima zi a ciclului menstrual, adica in 5 noiembrie, dar in 11 noiembrie le-am intrerupt deoarece aveam greturi si ma simteam foarte rau, dar si datorita faptului ca nu se mai opreste sangerarea, astazi in 13 in continuare sangerez. E normal? Cans se opreste sangerarea, daca eu nu nai iau nici miligest?
3 comentarii
0
13-11-2013, ora 14:17
Dr. Erna Stoian
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Erna Stoian
Buna ziua in primul rand vreau sa intelegeti ca anticonceptionalele sunt hormoni care nu e ok sa ii luam si intrerupem asa cum ati facut dv! V-ati produs o dereglare hormonala si prob ca de aceea sangerati! Cel mai probabil dc nu exista alte probleme se va opri sangerarea, dar tb sa ca protejati cu alta metoda dc nu creti sa ramaneti gravida! O zi buna
0
13-11-2013, ora 14:25
roxana balan
Nu este medic/terapeut
roxana balan
Multumesc pt. raspuns. Stiu ca nu e bine sa la intrerup, dar ma simteam ft rau, si in loc sa se incheie menstruatia, din contra incepusem din nou sa am sangerari. E deja a 9 zi si eu am inca sangerari. Cate zile poate sa mai dureze? Ca o menstruatie normala?
0
13-11-2013, ora 20:49
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Sangerarile cu care te confruntai in timp ce luai pilulele se numesc spotting si erau absolut normale in primele 3 luni. Puteai sa ai sangerari in fiecare zi in prima luna de pilule si nu trebuia sa te ingrijorezi. Cat despre starile de rau, iarasi erau normale, scrie si in prospectul orcarui anticonceptional : stari de voma, dureri de cap, tensiune la nivelul sanilor, etc.

La 3 zile de la intreruperea pilelor va veni din nou menstruatia ( 14 noiembrie). Considera acea zi ca noua data de menstruatie.

Pilulele NU se intrerup niciodata pe parcursul unui blister, odata ce ai inceput sa le iei continui sa ti le administrezi pana la finalul blisterului.

Acum ti se modifica data menstruatiei si poti face chiar si chist ovarian intrucat te confrunti cu o dereglare hormonala.
Pe viitor nu mai intrerupe tratamentul, starile de rau dispar la un moment dat insa in primele 3 luni sunt normale.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  • Sangerarea in timpul actului sexual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.