sangerari intermenstruale

14-09-2006
confuza
Nu este medic/terapeut
confuza
sunt la prima folie de diane 35. am avut(si am) sangerari intermenstruale pe care le consider normale cantitativ si care nu ma stanjenesc in mod deosebit. problema mea intervine insa dupa fiecare contact sexual pe care il am, cand se declanseaza sangerari mult mai abundente (similare menstruatiei), insotite de dureri de burta. e normal? de ce se intampla asta? e o problema care chiar ma afecteaza. sunt de vina aceste trei prime saptamani de administrare sau trebuie sa ma astept sa se intample si in continuare?
dianele le-am luat la recomandarea medicului, ca sa scap de acnee si poate si de alte neplaceri. neplacerile actuale nu m-am gandit sa le iau in calcul...
1 comentarii
0
18-09-2006, ora 00:00
Dr.Evelyn
Nu este medic/terapeut
Dr.Evelyn
singerarile intermenstruale se numesc spotting si reprezinta un efect secundar al pastilelor. Contactul sexual, si orgasmul, determina contractura uterina, ceea ce poate avea ca rezultat cresterea cantitatii de singe.
De obicei spottingul dispare dupa maxim 2-3 luni de administare a pastilelro contraceptive(cel mai adesea la cea de-a 2a folie nu mai apare)
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.