Sangerari neasteptate, ce fac?

09-06-2011
deeapop86
Nu este medic/terapeut
deeapop86
Iau antconceptionale Yasmine, la recomandarea medicului, de 3 ani.Pana acum am facut pauza de 3 ori(cate o luna), ultima pauza a fost la inceputul anului.Problema sta in felul urmator : am vrut sa schimb data in care imi venea ciclul(ciclu foarte regulat).Am citi pe prospect si acolo scrie ca daca vreau sa schimba data tb sa scurtez perioada de pauza de 7 zile.Asta am facut, in ultimele 3 luni(aprximativ), in loc sa fac pauza 7 azile, am facut 6. Toate bune si frumoase pana luna aceasta, mai exact miercuri cand am obesrvat niste pete maronii, astazi petele maronii sau transformat in ciclu(ce-i drept nu foarte abundent).Problema este ca eu mai am de luat pastile 3 zile si abia apoi intru in pauza de 7 zile in care trebuia sa-mi vina ciclul.Ciclul meu trebuia sa vina undeva intre 13-14 si a venit cu o saptamana mai devreme...Ce fac acum?Duminica incepe perioada de pauza si iau pastila duminica viitoare ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat?Este vreo problema sau doar mi-am dreglat ciclul?Mentionez ca am fost foarte racit si am luat medicamente usoarte(nu antibiotice).
Multumesc!
5 comentarii
0
09-06-2011, ora 08:09
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna dimineata,
iti doresc numai bine si sa-ti raspunda un medic.
Ma intreb, te intreb:
DE CE o fi fost MUSAI sa schimbi tu data, sa te complici CAND ciclul-ti venea regulat.
Vai de copiii care, NU asculta de parinti.Stiu ce zic.
Sanatate si
O zi buna.
0
09-06-2011, ora 20:08
deeapop86
Nu este medic/terapeut
deeapop86
Am vrut sa shimb data pentru ca-mi venea ciclul exact in ziua nuntii...
0
09-06-2011, ora 22:24
jud
Nu este medic/terapeut
jud
Eu te inteleg perfect. Si eu ma marit luna viitoare si ar trebui sa imi vina chiar in ziua nuntii. Nici nu vreau sa imi imaginez ce dispozitie si ce dureri voi avea in acea zi.
0
09-06-2011, ora 22:38
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
CASA DE PIATRA
va doresc la amandoua,


DA, ...este necesar..sa fiti mirese binedispuse, DAR..stiti ca NU e suficient?!?
TREBUIE SA FITI SI SANATOASE..asa va vor, ne vor sotii.

Tot binele din lume, va doresc.
Mai ganditi-va...

O seara linistita sa aveti!
0
21-06-2011, ora 22:17
blezinova92
Nu este medic/terapeut
blezinova92
buna! am si eu o prblema: iau anticonceptionale microginon de ceva vreme, si acuma am vrut sa ma las de ele pentru ca nu mai am de ce sa le iau, si din motive bine intemeiate saptamana trecuta vineri si sambata nu miam luat tabletele, si pe urma duminica peste ziam inceput sa patez putin, dar duminica seara si luni miam luat tabletele, dar luni deja mia pornit ciclul nomal!? sincer nu stiu ce se intampla, e posibil ca din cauza ca nu am luat 2 zile tabletele sa imi fi pornit menstruatia?as mai avea 6 zile de tablete, asta ar insemna pana duminica, si pe urma vineri ar trebuii sa fiu normal bolnava. e posibil sa fie si din cauza stresului, pentru ca in ultima am avut foarte multe probleme sa zic asa si mam stresat foarte mult. nu am avut contact sexual de aproape 2 luni. un raspuns va rog cat mai repede
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  • Sangerarea in timpul actului sexual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.