sangerari vaginale de cand iau diane 35

28-02-2013
Flory08
Nu este medic/terapeut
Flory08
Buna ziua ! Am 17 ani si am fost operata de chist de 15 cm in urma cu 3 luni in care mi-a scos si ovarul stang.La o luna dupa operatie medicul mi-a zis ca am un alt chist pe partea dreapta de 4 cm si mi-a prescris diane 35.Luna trecuta la vreo saptamana dupa ce am inceput folia, am avut sangerari roz si a durat vreo 3 zile.Am avut CM pe 4 februarie si s-a terminat pe 10.problema este ca de cateva zile iar am sangerari dar e sange curat nu e inchis la culoare si mai am inca 5 pilule de luat.Atunci cand am fost la control medicul mi-a zis sa iau 2 luni anticonceptionale sa vedem rezultatul, dar pe mine ma cam sperie aceste sangerari si imi este frica sa nu fi crescut chistul chiar daca iau anticonceptionale.Astept raspunsurile domnilor doctori dar si ale celor care au patit la fel ca mine.
3 comentarii
0
05-03-2013, ora 11:44
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

Pe prospectul medicamentului este scris ca in primul trimestru de administrare pot aparea sangerari dar acestea dispar treptat. Va recomandam sa mai faceti un control la medicul care va recomndat acest tratamentul inainte de a decide oprirea tratamentului.

O zi excelenta!
0
09-03-2013, ora 13:16
jojioana0
Nu este medic/terapeut
jojioana0
Buna, si eu am facut tratament cu Diane 35 timp de 10 luni tot pentru chist ovarian si abia dupa 6 luni a inceput sa scada. Nu prea cred ca dupa 2 luni sa vezi vreo schimbare.Si eu am suferit de pe urma efectelor adverse de la ele. Spotting, dureri de ovare si sani, m-am si ingrasat putin, iar menstruatia ma tinea si 10 zile. Abia dupa aprox 4 luni am inceput sa ma obisnuiesc cu ele. Medicul meu mi-a schimbat tratamentul acum de la Diane la Karissa. Eu te-as sfatui din propria experienta sa incerci si un tratament naturist, in paralel cu anticonceptionalele la recomandarea unui medic care sa se priceapa.
0
25-03-2013, ora 17:47
Flory08
Nu este medic/terapeut
Flory08
Multumesc pentru sfat.Am fost la medic si mi-a zis ca s-a resorbit chistul si ca mai am niste foliculi pe ovar. Trebuie sa iau in continuare 6 luni diane 35 si apoi daca e bine imi schimba anticonceptionalele.Cat despre tratament naturist, cred ca nu isi mai are rostul daca s-a resorbit chistul dupa numai 2 luni de anticonceptionale.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  • Sangerarea in timpul actului sexual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.