sarcina dupa contraceptie

25-01-2007
kitty
Nu este medic/terapeut
kitty
As vrea sa stiu cate luni/cicluri trebuie sa treaca de la oprirea contraceptionalelor pentru a avea o sarcina fara probleme. Iau de 8 luni Microgynon si am aflat din alte articole ca pauza ar trebui sa fie de la 3-4 luni pana la 12 luni, altfel exista risc de avort. Va rog sa-mi spuneti care sunt riscurile medicale pt mine, cat si pt fat dc nu se respecta perioada de pauza recomandata. Multumesc.
4 comentarii
0
10-02-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu este nevoie de nici o pauza. Probabilitatea de a ramane gravida dupa intreruperea pilulelor este chiar mai mare decat in mod obisnuit. Mai demult se credea ca este nevoie de o pauza, unii autori recomandand 3 luni, altii 6 luni in care sa fie folosite alte metode. Astazi aceasta precautie nu se mai aplica, iar dovada cea mai buna pe care o am la indemana este data de numarul mare de copii ai pacientelor mele care au uitat sa-si ia pilula. Cu totii sunt copii foarte reusiti.
0
05-04-2007, ora 00:00
aniroc
Nu este medic/terapeut
aniroc
Este valabila lipsa pauzei si in cazul in care am luat Triregol? Care ar fi riscurile intreruperii pilulelor inainte de terminarea foliei?
Multumesc
0
05-04-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
1) Da, nu este nevoie de un interval de contraceptie prin alte mnetode dupa oprirea unei pilule combinate, in caz ca doriti sa ramaneti gravida.
2) Prin intreruperea administrarii oricarei pilule combinate inainte de terminarea foliei apar cu mare frecventa tulburari endocrine care pot fi "concretizate" prin tulburari de ciclu, uneori cu durata de mai multe luni.
0
26-01-2010, ora 22:06
OanaL
Nu este medic/terapeut
OanaL
Buna ziua

as dori niste informatii cu privire la riscurile unei sarcini dupa administrarea de anticonceptionale.

Nu iau anticonceptionale (am luat in trecut, dar nu mai iau cam de 3 ani) dar vreau sa iau pt 2-3 luni pt a-mi intarzia menstruatia o luna. Eu sufar de migrene in perioada menstruala (cam de 10 ani) si vreau sa aman migrena in una dintre luni.

1.Daca iau anticonceptionale neintrerupt, si aman menstruatia dispar si migrenele cauzate de menstruatie?

2. Dupa ce renunt la anticoncepionale exista o anumita perioada de timp in care nu este recomandat sa raman insarcinata? Daca da, care ar fi? Care sunt eventualele riscuri ale unei sarcini imediat dupa ce am renuntat la anticonceptionale? Repet, vreau sa iau aceste pastile doar 2-3 luni.

Multumesc
Oana
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Sarcina dupa contraceptia orala
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.