scaun alb, voma, oboseala...

26-05-2014
loredanna16
Nu este medic/terapeut
loredanna16
De o saptamana am stari de voma, oboseala -gen simptomele unei lipse de calciu..Am luat de la farmacie Supradyn si Magneziu+Vitamina B6 dar de cand iau aceste medicamente am observat ca am scaunul deschis la culoare:alb-galbui asa.Este ceva normal?Sa fie de la medicamente sau am vreo boala ?Multumesc anticipat!
3 comentarii
0
31-05-2014, ora 21:02
vasile99
Nu este medic/terapeut
vasile99
Incearca sa iei vitaminele si mineralele din alimente. Nu mai lua tot felul de prafuri si pastile care iti fac mai mult rau la sistemul digestiv.
0
11-06-2014, ora 22:27
BK201
Nu este medic/terapeut
BK201
Mie toate astea imi suna a hepatita.
0
23-09-2014, ora 13:57
loredanna16
Nu este medic/terapeut
loredanna16
Nu, nu e nicio hepatita cum spuneti..era anemie si chiar aveam nevoie de vitaminele scrise in primul meu comentariu ;)
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Sportul și psihoterapia ameliorează oboseala pacienților cu cancer
  • Oboseala de după-amiază ar putea avea legătură cu sistemul de recompensă de la nivel cerebral
  • De ce mă simt obosit tot timpul?
  • Obosit tot timpul - cauze medicale frecvente
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.