Scurgeri maronii

16-08-2014
piper22
Nu este medic/terapeut
piper22
Buna! in 23 iulie am luat o pilula de a2a zi(in primele 2 ore de la incident). Apoi mi-a venit menstruatia cu o mica intarziere(2 zile). De 2 zile (din a19a zi de la menstruatie) am observat niste scrugeri in cantitati mici, maronii. Nu am mai avut pana acum. Poate fi ceva cauzat de pilula sau alta problema? (sarcina, infectie, chist?)am facut un test de sarcina si e negativ.
Astept un raspuns..va rog!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Secreție vaginală infectată - gravitate în funcție de agentul patogen
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.