Se poate ramane insarcinata prin simpla atingere?
Buna! Am si eu o intrebare. Sunt virgina (medical...) dar acum 1 saptamani prietenul meu m-a atins (fara sa existe penetrare). Nu a existat ejaculare, dar stiu de acel lichid preejaculator care nu poate fi controlat de baieti poate contine spermatozoizi. Se poate ramane insarcinata in aceste conditii? Imi este foarte neclar cum se deplaseaza spermatozoizii, daca pot patrunde in vagin fara penetrare... Multumesc anticipat.
5 comentarii
Am uitat sa mentionez sa ultima menstruatie am avut-o pe 15 martie (prima zi) iar atingerea s-a intamplat pe 21 martie seara... Sunt foarte speriata.
nu mai fi asa speriata.daca ai cicluri regulate nu erai in perioada fertila asa ca nu cred ca ai ramas totusi daca o sa incepi viata sexuala si sa nu ai de trecut prin astfel de spaime ar fi bine sa-ti gasesti o modalitate de contraceptie.
Da, am ciclul regulat, de foarte multe luni imi vine la 26 de zile.
Multumesc frumos pentru sfaturi. Cand o sa vina momentul o sa merg inainte la un ginecolog sau centru de planificare.
Multumesc frumos pentru sfaturi. Cand o sa vina momentul o sa merg inainte la un ginecolog sau centru de planificare.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3sunt speriata.. sarcina?
- 11o sa innebunesc din cauza atator intrebari :-<
- 3sunt disperata! sunt insarcinata?
- 3as avea sanse sa raman gravida?
- 3s-ar putea sa fiu insarcinata?
- 34Insarcinta dupa cateva luni de la nastere prin cezariana?
- 4ciclu regulat.. de 4 zile imi intarzie = sarcina?
- 11Este insarcinata?
- 0sunt insarcinata?
- 4Sarcina sau dereglare hormonala???
- 8ma framanta: insarcinata daca e virgina?
- 4risc de sarcina?
- 4dupa sex protejat pot fi însărcinată?
- 2Poate rămâne însărcinată?
- 0As putea fii insarcinata ?
- 0gravida?
- 2Sarcina?
- 2Sex în timpul menstruatiei
- 2Sex inainte de menstruație
- 1Posibil sa fiu insarcinata?
Mai multe informații despre: Spermatozoidul sunt insarcinata?
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm: