Se poate ramane insarcinata prin simpla atingere?

Buna! Am si eu o intrebare. Sunt virgina (medical...) dar acum 1 saptamani prietenul meu m-a atins (fara sa existe penetrare). Nu a existat ejaculare, dar stiu de acel lichid preejaculator care nu poate fi controlat de baieti poate contine spermatozoizi. Se poate ramane insarcinata in aceste conditii? Imi este foarte neclar cum se deplaseaza spermatozoizii, daca pot patrunde in vagin fara penetrare... Multumesc anticipat.
5 comentarii

Am uitat sa mentionez sa ultima menstruatie am avut-o pe 15 martie (prima zi) iar atingerea s-a intamplat pe 21 martie seara... Sunt foarte speriata.

nu mai fi asa speriata.daca ai cicluri regulate nu erai in perioada fertila asa ca nu cred ca ai ramas totusi daca o sa incepi viata sexuala si sa nu ai de trecut prin astfel de spaime ar fi bine sa-ti gasesti o modalitate de contraceptie.

Da, am ciclul regulat, de foarte multe luni imi vine la 26 de zile.
Multumesc frumos pentru sfaturi. Cand o sa vina momentul o sa merg inainte la un ginecolog sau centru de planificare.
Multumesc frumos pentru sfaturi. Cand o sa vina momentul o sa merg inainte la un ginecolog sau centru de planificare.

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2Cam la mijlocul ciclului am sarit o pilula contraceptiva = sarcina?
- 6Sunt gravida?
- 5ce probabilitate ar fi de sarcina?
- 8poate fi sarcina extrauterina???
- 4testul pozitiv, insa cea de a doua linie nu e deloc pronuntata
- 12sunt oare gravida???
- 4sanii umflati si frica de sarcina
- 3foarte ingrijorata, e posibil sa fiu insarcinata?
- 4sunt insarcinata?
- 4AJUTOR, URGENT! Am nevoie de o parere specializata, sunt foarte speriata!
- 3dereglare hormola sau sarcina?
- 4E posibil sa raman insracinata?
- 3sarcina sau nu?
- 20voi ramane insarcinata?
- 2posibila sarcina, sau.?
- 4pot ramane insarcinata in prima zi de menstruatie daca prezervativul s-a rupt?
- 1insarcinata oare??