se poate reactiva tbc daca sunt in timpul tratamentului?

30-05-2009
ionyBWS
Nu este medic/terapeut
ionyBWS
buna ziua...sunt in luna a 4a de tratament...iau lunea miercurea si vinerea 1izoniazida+2sinerdol+1vit B6...si de o zi mi-a aparut o tuse...dar nu tusesc rau...se poate sa se fi reactivat boala ? va rog sa-mi raspundeti pt ca m-am cam speriat...
3 comentarii
0
30-05-2009, ora 20:05
addri
Nu este medic/terapeut
addri
daca ai luat trat. corect nu se mai poate reactiva boala, bacilul k.este de obicei distruns dupa o luna de tratament luat corect, iti recomand sa mai dai o sputa la laborator. sanatate
0
31-05-2009, ora 13:47
ionyBWS
Nu este medic/terapeut
ionyBWS
da am luat corect tratamentul...dupa o luna mi-a iesit negativ la analize...cu pastilele n-am avut nicio problema mi-a mers bine tratamentul...
0
02-07-2009, ora 11:23
annann
Nu este medic/terapeut
annann
Va rog sa-mi spuneti daca v-a dat voie medicul sa va intoarceti la munca, ce v-a mai recomandat pentru completarea tratamentului.Va multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Combinația de medicamente ce ar putea trata tuberculoza rezistentă la antibiotice
  • Tuberculoza latentă poate fi prevenită cu un tratament mai scurt
  • Antibiotic din sol în lupta cu formele multidrog rezistente de tuberculoză
  • Concept nou în tratarea tuberculozei care ajută la finalizarea tratamentului
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.