secretii abundente de la anticonceptionale

24-05-2011
dianadenisa
Nu este medic/terapeut
dianadenisa
am inceput de curand sa iau anticonceptionale karissa, recomandate de medic: dupa primele 4 zile de ciclu normal, au mai urmat inca 5 de spotting, dar am inteles ca e ceva normal in primele trei luni de karissa. Problema e ca imediat dupa ce mi-au disparut acele mici scurgeri maronii, am inceput sa am secretii destul de abundente. Aceasta este alb-galbuie, apoasa, fara miros.
Coincidenta este ca a aparut dupa primul contact sexual fara prezervativ. E posibil sa fie din cauza schimbarilor hormonale datorate anticonceptionalelor? Daca ar fi vorba sa fi luat candida (sau alta bacterie) de la partener, e posibil ca scurgerile sa apara imediat a doua zi? Repet, secretia nu are miros, e apoasa si nu am mancarimi, nu simt niciun alt simptom. Momentan, imi este destul de dificil sa ajung la medic. As vrea sa stiu daca a mai patit cineva asta si cam dupa cat timp sa incep sa-mi fac griji daca nu trece? Am scurgerile astea de 4 zile. Multumesc
3 comentarii
0
25-05-2011, ora 10:07
ciac
Nu este medic/terapeut
ciac
-* Sunt foarte foarte multe femei insarcinate care au trecut prin ceea ce treci tu acum, si au invatat prin experienta si prin durerea lor toate greselile pe care le poti face ca o viitoare mamica, daca nu ai destula experienta si sau informatie.

(*modificat de admin)
0
25-05-2011, ora 15:35
nonodoridori
Nu este medic/terapeut
nonodoridori
linisteste-te! In prima jumatate a lunii secretiile normale sunt mai apoase, fara culoare si miros (de la estrogen), a doua jumatate sunt albicioase si mai dense la fel fara miros (de la progesteron) - asta in cazul unei femei care nu ia nici o pastila. E absolut natural. Acum, probabil ca pastilele au influentat aceat lucru datorita concentratiei de hormoni. Trebuie sa mergi la dr sa-i spui acest lucru, dar pana atunci chiar nu e recomandat sa faci nimic inafara de o programare la ginecolog.
Numai bine!
0
25-05-2011, ora 16:01
dianadenisa
Nu este medic/terapeut
dianadenisa
Multumesc foarte mult, m-am mai calmat :)
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Secrețiile vaginale
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.