sensibilitate la stomac dupa argila

06-09-2010
giotto
Nu este medic/terapeut
giotto
Buna ziua, dupa o cura cu argila de vreo 3 saptamani acum dupa ce iau un medicament indiferent de care, de cap, de tuse, etc, ma doare stomacul, inainte sa iau argila nu aveam sensibilitatea asta, oare de ce?am luat argila pt ca am auzit ca detoxifiaza stomacul, spala rinichii, etc, sper sa ma vindec ca am intrerupt cura cu argila si sper sa ma simt ca inainte..., dar asa se poate intampla la unele persoane dupa o cura mica de argila?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • 10 recomandări pentru un stomac sănătos
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.