senzatie de usturime dupa tratament cu antibiotice.

06-05-2014
andrey92
Nu este medic/terapeut
andrey92
Stima.Am fost diagnosticat cu bacteria e coli in tractul urinar(uretrita.Am luat tratamentul cu antibiotice timp de 10 zile.Am efectual o a doua recoltare secretie uretrala si microbul a disparut.As vrea sa stiu mai exact, de ce persista usturimea, nici medicul urolog nu a stiut sa.mi dea un raspuns, ce se intampla? Vreau sa mentionez ca senzatia de usturime o am de ani buni, chiar de prima data cand am facut infectia urinara.Astept cat mai multe respunsuri, multumesc!
1 comentarii
0
07-05-2014, ora 14:50
Psiholog Stefan Liviu
Psihologie, Ploieşti
Psiholog Stefan Liviu
Ai urmat un tratament cu antibiotic.
Ar trebui sa soliciti medicului de familie sau unui medic specialist homeopat sa-ti recomande produse ce au proprietati imunostimulante. Acestea au rolul de a stimula in mod nespecific mecanismele de aparare naturala a organismului.
Senzatia de usturime va disparea in timp.
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.