serlift (sertralina) imi da anxietate maxima

19-03-2014
katy_p
Nu este medic/terapeut
katy_p
Buna,

Va rog, cei care va tratati cu serlift/ ascentra/ zoloft/ sertralina spuneti-mi cum va simtiti cu acest tratament, pentru ca mie personal constat ca imi face rau.
Iau doza maxima (200 mg) pentru tulb obsesiv-compulsiva, si desi sunt la a 4a luna de tratament tot simptomele de la inceputul lui le am (anxietate maxima care ma tine toata ziua, noaptea in schimb dorm bine).
La serlift, dna doctor nu mi-a asociat nici un anxiolitic (asta sa fie cauza?)
Astept raspunsurile voastre cu mult interes.
23 comentarii
0
19-03-2014, ora 18:36
sadlife
Nu este medic/terapeut
sadlife
Buna. Am luat si eu Serlift timp de 2 saptamani si am simtit anxietate extrema. Nu am reusit sa continui tratamentul, am renuntat la el. Aveam si insomnie de la el, si anxietate non stop. Luam si anxiolitic, dar tot degeaba. De asemnea am slabit foarte mult din cauza lui, nici nu vreau sa spun la ce greutate ajunsesem. Am luat doza mica, dar mi s-a spus ca e normal sa creasca anxietatea la inceput, dar dupa 2 saptamani eram la fel de rau ca inainte. Eu personal nu voi mai lua niciodata acest medicament.
0
20-03-2014, ora 09:49
katy_p
Nu este medic/terapeut
katy_p
Multumesc eve de raspuns.
Se pare ca devine o normalitate la medicamentul asta anxietatea.
Eu il iubesc numai ca ma ajuta sa slabesc, ceea ce e minunat. Noaptea dorm bine de la el, dar ma deranjeaza enorm anxietatea.
Cu ce l-ai schimbat? Sau nu mai iei alt tratament?
Astept si alte raspunsuri.

Sanatate!
0
20-03-2014, ora 16:47
sadlife
Nu este medic/terapeut
sadlife
L-am schimbat cu remeron, care da o pofta de mancare uriasa si ingrasa. Dar acum vreau sa renunt la toate, pentru ca ori cu ele ori fara ele tot rau ma simt.
0
20-03-2014, ora 17:10
katy_p
Nu este medic/terapeut
katy_p
Asa este, nici nu mai stii cum sa o dai sa fie bine, si tot nu e...
0
03-04-2014, ora 22:28
Psiholog Ana Cristina Badita
Psihologie, Sibiu
Psiholog Ana Cristina Badita
Imi pare rau sa aud ca medicamentele nu va ajuta sau va produc efecte mai greu de suportat decat simptomele initiale, insa aud atat de des asta incat nu ma mai mira, din pacate (inclusiv de la utilizatorii de pe forum).

Va recomand sa urmati consecvent terapie cognitiv comportamentala (sau altceva), cel putin cateva luni-un an si este aproape imposibil sa nu vedeti rezultate (daca terapeutul stie ce practica). Ameliorarile ar trebui sa se vada mai rapid, insa n-as recomanda la inceput intreruperea dozei (trebuie consultat psihiatrul). In timp ar trebui sa se poata cel putin reduce, pe fondul elminarii din obsesii/compulsii.

Cu ganduri bune,

Ana Badita
0
04-04-2014, ora 09:36
katy_p
Nu este medic/terapeut
katy_p
Buna ziua,

Aveti dreptate, nu stiu cum se face, ca din martie 2013 de cand am inceput tratamentul pentru TOC, nu m-a ajutat deloc, continui sa tai parul unde vad eu ca nu sta cum trebuie, sa stau sa il analizez si tot asa.
Pana acum, toate metodele propuse de dna psiholog la care ma duc, au esuat..se dovedeste mai puternica obsesia.
Ori gresesc si eu pe undeva.
0
04-04-2014, ora 23:30
Psiholog Ana Cristina Badita
Psihologie, Sibiu
Psiholog Ana Cristina Badita
@ Katy_p:

Cat de des il taiati? Si care este, mai exact, obsesia?
0
07-04-2014, ora 10:15
katy_p
Nu este medic/terapeut
katy_p
Buna ziua!

Se poate intampla zilnic sa il tai, sunt si zile in care il ignor, dar asta foarte rar.
Obsesia mea este ca nu e tuns bine, gasesc "defecte", pe ici, pe colo, care ma deranjeaza vizual.
Eu vin de la un par foarte scurt, taiat in scari si intentionez sa il mai indrept.
Am schimbat multe coafeze si nici una nu ma multumeste. Asa ca retusez eu, dar nici eu nu ma multumesc, si o tin tot asa..cu ochii in oglinda dupa retusuri..:(
Stiu ca e o prostie, dar nu ma pot abtine.
0
07-04-2014, ora 18:28
Psiholog Ana Cristina Badita
Psihologie, Sibiu
Psiholog Ana Cristina Badita
Si daca n-ar fi tuns bine, ce semnificatie ar avea asta pt dvs.?
0
07-04-2014, ora 18:29
Psiholog Ana Cristina Badita
Psihologie, Sibiu
Psiholog Ana Cristina Badita
Inca ceva: Cat de mult va ocupa din timp?
Si ce se intampla daca va abtineti si nu va tundeti?
0
08-04-2014, ora 09:29
katy_p
Nu este medic/terapeut
katy_p
Daca nu ar fi tuns bine, as avea senzatia ca toata lumea observa asta si se uita dezabrobator la mine. As avea ca un fel de complex.

Pai imi cam ocupa, diminetile, si uneori dupa amiezile, cam 10 minute o data, sa zic in jur de jumatate de ora pe zi. Cu taiatul. Iar cu verificatul, de fiecare data cand ajung in fata unei oglinzi.

Daca nu m-as tunde cand as observa o problema la par, as deveni superanxioasa.
1
15-05-2014, ora 14:54
katy_p
Nu este medic/terapeut
katy_p
Revin in a va spune ca la indicatia medicului, am asociat serlift cu mirzaten, iar rezultatul a fost unul bun.
Am scapat de toata anxietatea, am redevenit un om normal, insa cum totul are un pret, a crescut apetitul alimentar.
Sper sa il pot controla.
Obsesia cu parul s-a diminuat insa nu a disparut, si nici compulsia.Insa nu imi da anxietate.
0
20-05-2014, ora 17:58
psyclass
Identitate neconfirmată
psyclass
Buna ziua,

In cazul TOC ameliorarea simptomatologiei este uneori mai lenta decat in cazul altor tulburari, iar rezultatele apar incet cu pasi mici. Asa ca va sugerez sa incercati sa aveti rabdare.
Combinatia de medicamente pe care o luati este ok, incercati sa va hidratati bine, deoarece acest lucru va scadea intensitatea efectelor secundare.De asemenea, evitati sa consumati ceai de sunatoare si suc de grapefruit, pot afecta absorbtia medicamentelor.
In ceea ce priveste pofta de mancare daca nu veti manca alimente cu continut caloric mare, nu va veti ingrasa.
Multa bafta!
0
21-05-2014, ora 09:39
katy_p
Nu este medic/terapeut
katy_p
Multumesc frumos!
Se da o lupta in mine cu apetitul crescut, ma abtin cu greu, de cele mai multe ori nu reusesc.
Am ales totusi sa ma simt bine psihic, deci imi asum si kg in plus.
0
25-01-2015, ora 21:14
fler
Nu este medic/terapeut
fler
Hipocrate Alimentele voastre să fie medicamente şi medicamentele voastre să fie alimente.
Regim 100% crud, consulta un specialist sau documenteaza-te (orice se plateste, ex aici bani sau timp si energie). Impreuna cu apa, sportul si somnul trateaza toate bolile.
0
27-01-2015, ora 17:15
katy_p
Nu este medic/terapeut
katy_p
"toate bolile"?!
sa nu exageram totusi.
0
02-02-2015, ora 14:21
fler
Nu este medic/terapeut
fler
Incredibil dar totusi e adevara. Intr-un fel ai dreptate ex: arsuri, taieturi, rupturi, strivri etc. adica cele de cauza mecanica( accidente si cele cu subatante chimice), dar totusi ajuta enorm alimetatia( smecheria e sa fie cruda) si si alifia care o aplici. De aceea singuri doctori care ar trebui sa existe, dupa mine, sunt: chirurgii, ortopezii, nutritionist(majoritatea nu au fost in viata lor pe acolo dar nu e mate paguba pt ca daca nu iti prescrie un regim alimenar crudivo pt toata viata inseamna ca e aproape degeaba), dentisti si cam atatia mi- au venit in minte acum. Stiai ca in juramantul lui Hipocrate dr jura sa nu dea otrava la pacient nici cat de putina si uitete tu in prospect sa vezi ca toate reactiile adverse sunt cam defapt reacti de intoxicare. Concluzie esti organic ingite substante organice si pe tine lafel( cand treci de 42 grade ai distrus aproape tot ce era hranitor, printre putinele lucruri care raman sunt cloriile pt energie si depozitare de grasime.
0
02-02-2015, ora 14:34
fler
Nu este medic/terapeut
fler
Va recomand sa urmariti videoclipurle lui CALIN MARGINEAN. Daca respectati ce zice el, dar va sfatuies sa trecti treptat totusi NU LALAIT si sa mancati numai crud si echibrat pentr ca sunteti bolnava si nu va permiteti sa luati lucruri care nu va fac bine daca vreti o vindecare cat mai rapida. Treptat ca sa nu fie dezintoxicarea prea brusca si prea puternica.
1
02-02-2015, ora 14:38
fler
Nu este medic/terapeut
fler
Dezechilibrele psihice sunt dw obicei vauzate de dezechilibre hormonalecauzte tot de. Alimentatitie si Sport( orice ai face tot aici ajungi:)))))
0
07-11-2017, ora 14:05
anita maria
Nu este medic/terapeut
anita maria
Katy dupa cat timp teai simtit mai bine dupa tratamentul cu mirzaten si serlift???
0
17-01-2019, ora 11:01
SergiuNicu
Nu este medic/terapeut
SergiuNicu
Salut! Pe perioada tratamentului cu Serlift50mg. este permis efortul? (alergat, ridicări uşoare) Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!
0
17-01-2019, ora 14:22
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ SergiuNicu

Este chiar recomandat sa faceti sport daca puteti!
1
24-01-2019, ora 20:29
SergiuNicu
Nu este medic/terapeut
SergiuNicu
clara_p mulțumesc pt.răspuns.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.