Sex protejat, însărcinată sau nu?

20-07-2021
Moonlight24
Nu este medic/terapeut
Moonlight24
Buna ziua! Am si eu nevoie de o lamurire/sfat in special daca sunt doctori/studenti la medicina pe aici dar nu numai. Am 18 ani si doar ce mi-am inceput viata sexuala. Utima menstruatie mi-a venit pe data de 13 iunie si a tinut 5 zile avand ciclu neregulat, atunci a fost de 35 zile(prima menstruatie dupa primul contact sexual protejat).
Si am avut contact sexual pe 22 iunie, protejat si verificat prezervativul cu apa dupa pentru a vedea daca era spart cumva, fara atingeri cu sperma/lichid de catre iubitul meu si schimbat prezervativul dupa ce a terminat in primul. Si astazi e deja a38a de zi si inca nu mi-a venit. Am avut sanii intariti, schimbari de dispozitie, dureri menstruale si de stomac insa nici urma de sange menstrual. Am o perioada stresanta cu admiterea la facultate si obtinerea permisului de conducere. Cat e normal sa întârzie si exista vreo sansa sa fi ramas insarcinata cu toata protecția noastra? Si ce as putea sa fac sa fie mai regulat? Stresul e de vina? Precizez va nu am avut cresteri/scaderi bruste in greutate, nu fac efort fizic mai deloc, nu iau anticonceptionale ci doar no spa si nolpaza pentru probleme gastrice. va rog frumos sa ma ajutati. multumesc anticipat
Mai jos atasez ciclurile pe ultimele 11 luni(menstruatia tine 4 5 zile, nu mai mult)
24iulie 2020, 26august 2020, 26septembrie 2020, 27 octombrie 2020, in noiembrie nu am avut deloc si am bolnavă cu covid19, 6decembrie 2020, 7 ianuarie 2021, 6 februarie 2021, 9 martie 2021, 8 aprilie 2021, 9mai, 13 iunie. Precizez ca pe 27 mai m-am vaccinat cu doza1 de pfizer si pe 17 iunie cu rapelul. Si am antecendente de început de ulcer din iunie 2020.
5 comentarii
0
22-07-2021, ora 08:44
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca