Simt ca imi ia fata foc

05-06-2008
razvan_0788
Nu este medic/terapeut
razvan_0788
De ce in momentu in care ma intreaba cineva ceva si nu stiu ce sa raspund sau imi este cald ma inrosesc foarte mult in obraji si simt ca imi ia fata foc???
Exista vreun tratament pentru asa ceva?
6 comentarii
0
08-06-2008, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Este o reactie vegetativa si nu are alt tratament decat psihoterapia.
0
17-04-2009, ora 15:18
nutzu
Nu este medic/terapeut
nutzu
cum se manifesta pshihoterapia pt aceasta reactie vegetativa, (ce trebuie facut)???
0
17-04-2009, ora 15:19
nutzu
Nu este medic/terapeut
nutzu
scuze, graba -, , psihoterapia"-
0
21-04-2009, ora 18:36
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Psihoterapia nu "se manifesta" !! Este o metoda de tratament!
0
29-04-2009, ora 14:07
MIHAELA8
Nu este medic/terapeut
MIHAELA8
Buna ziua,
Va rog sa ma lamuriti intr-o problema legata de o piele sensibila cuperozica. Din copilarie, atat tatal meu, cat si sora, mea, suferim de aceasta boala. Mie insa, imi apar pete rosii pe fata, imediat dupa ce ma spal pe fata, de dimineata si persista toata ziua. Specific faptul ca am 26 de ani si nu ma dau cu creme de fata, dar de prin liceu am inceput sa ma dau cu fond de ten pentru a acoperi aceste pete neplacute. La controlul dermatologic mi s-a explicat ca nu se cunoaste cauza acestei boli, daca o pot numi boala, si mediul mi-a recomandat, pana la aflarea unor analiza mai amanuntite, o crema de fata pentru piele sensibila si cuperozica, de la firma Ivatherm, cu care ma dau dimineata si la pranz, pastile tarosin (6 cutii) din care iau 2 dimineata si 2 seara si mi-a mai dat de facut un preparat care miroase foarte urat, gri inchis cu care ma dau doar seara. Pana la aflarea rezultatelor analizelor pe care le-am facut, trebuie sa iau toate cele enumerate mai sus. Intrebarea este urmatoarea : care este cauza acestor pete? cat de eficient este micul tratament pe care-l urmez? aceste pete se pot lua prin folosirea aceluiasi prosop? Ca sa fie tacamul complet mai am o problema cu unghiille. De mica imi rodeam unchiile, atat de la maini, cat si de la picioare, acum, insa unghiile de la maini, mi se exfoliaza foarte tare, nu stiu de la ce ar putea fi si mi s-aspus sa ma dau cu crema de maini si unghii de la firma Sebamed, iar unghiile de la picioare, cam de 2 ori pe an imi cad. As putea sa va spun ca ele au un aspect galbui, si parca se suprapun cand cresc, partea care este suprapusa usor, usor cade in timp. In momentul in care imi fac pedichiura constat ca sub unghie este un spatiu destul de mare si cand insist sub unghie, usor se desprinde si cade. Nu merg niciodata la strand sau in alte locuri de unde as putea sa iau aceasta boala, chiar nu-mi pot da seama care este cauza...In acest sens, am facut niste analize, sper sa nu fie ceva grav. Din detaliile pe care vi le-am dat, ati putea sa-mi spuneti care este cauza acestor neplaceri sau sa revin cu mai multe detalii dupa ce voi avea si rezultatul analizelor?
Sper ca nu v-am deranjat prea mult, scriindu-va, eu totusi va multumesc pentu rabdarea pe care ati avut-o de a citi aceste randuri si sper din tot sufletul sa gasesc niste remedii care sa ma vindece prin intermediul dvs.
0
29-04-2009, ora 21:47
alexandra santa
Nu este medic/terapeut
alexandra santa
Buna,
sunt Alexandra, am si eu o problema cu petele rosii pe fata.Am avut o acnee pe fata, am tratat acneea insa am ramas cu pete rosii pe fata.Am incercat diferite creme pentru asa ceva insa nu mi-au fost de folos.M-am gandit ca ar fi bine totusi sa cer sfatul unui dermatolog.Am auzit de un dermatolog bun si am fost la cabinet.M-ia recomandat un fel de asa zis Pilling, este pe baza de acizii, exact nu mi sau spus toate substntele.Am inceput acest tratament, am fost nevoita sa stau in casa o saptamana deoarece acele substante sunt cu efect de ati arde pielea dupa care se va descozii, bineinteles am folosit si unele creme recomandate de medic.Mi sa spus ca in 7 zile voi scapa de aceste pete, dar a trecut 0 luna si eu inca sunt cu ela, mai rau decat atat au inceput sa imi apara dinou cosurii.Saptamana viitoare o sa ma duc dinou l medic, totusi sa imi dea niste raspunsuri, tratamentul ma costat destul de mult si fara nici un raspun. Nu stiu ce sa mai fac pentru a scapa de ele.Astept noii informatii.
Va multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce tip de ten ai și cum îl îngrijești?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.