sindromul raynaud si nu am voie anticonceptionale

03-02-2009
*dya*
Nu este medic/terapeut
*dya*
pentru doctor dragomir

daca sufar de sindromul raynaud si nu am voie anticonceptionale cu estrogen ce anticonceptionale. mi-ati recomanda sa folosesc??
7 comentarii
0
04-02-2009, ora 17:40
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Dintre anticonceptionale, cele injectabile pe baza de progesteron. Este nevoie, insa, de un consult, deoarece au, pe langa avantaje incontestabile, si numeroase contraindicatii si reactii adverse.
0
05-02-2009, ora 18:25
*dya*
Nu este medic/terapeut
*dya*
dar estrogenul poate fi periculos pt acest sindrom???am fost la planificare familiala si mi sa spus ca dimpotriva este recomandat pt ca nu permite ingustarea vaselor de sange...ce sa cred??va multumesc oricum pt raspuns
0
05-02-2009, ora 19:33
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Asta imi aminteste de una dintre legile lui Murphy, care spune cam asa: "Cine are un ceas, stie intotdeauna ce ora este, cine are doua ceasuri, nu stie niciodata sigur."

Raspunsul meu este: in cazul sindromului Raynaud, tratamentul cu estrogen nu e convenabil. Trebuie aleasa o varianta cu cat mai putin estrogen; daca se poate, de loc.
0
05-02-2009, ora 19:34
*dya*
Nu este medic/terapeut
*dya*
multumesc mult!
0
07-02-2009, ora 21:05
*dya*
Nu este medic/terapeut
*dya*
ce efecte poate avea fumatul asupra anticonceptionalelor?in perioada aceea de 7 zile intre blistere sunt protejata?
0
07-02-2009, ora 23:45
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
1. Fumatul nu are nici un efect asupra anticonceptionalelor, ci doar asupra organismului. Cei doi factori de risc (anticonceptionalele si fumatul) se sumeaza astfel incat creste "sansa" unor neplaceri sau chiar accidente vasculare si embolice. Acest lucru este valabil mai ales pentru combinatia fumat + pilule estroprogestative.
2. Da, in pauza de 7 zile dintre blistere sunteti protejata.
0
09-02-2009, ora 20:10
*dya*
Nu este medic/terapeut
*dya*
e adevarat ca orice tip de anticonceptionale afecteaza vederea in timp..?grapefruit-ul poate scadea efectul anticonceptionalelor?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • O metodă contraceptivă pentru bărbați având la bază un hidrogel
  • Contraceptivul on-off pentru bărbați
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale pot diminua simptomele premenstruale?
  • Contraceptiv masculin sub formă de gel eficient la maimuțe
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • Pilula contraceptivă masculină este sigură și eficientă (Studiu)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.