Stari de panica si anxietate | Forumul Medical ROmedic

Stari de panica si anxietate

02-09-2008
somebodyy
Nu este medic/terapeut
somebodyy
Buna..sunt Madalina si am 18 ani. Am intrat din greseala pe forumul asta..dar curioasa sa vad despre ce se vorbeste am observat ca se discuta probleme pe care le regasesc si la mine. Sunt eleva, si ca orice elev am fost in vacanta. La inceputul vacantei am avut o problema de sanatate..aveam senzatia tot timpul ca trebuie sa merg la baie(urinam foarte des dar foarte putin). Am crezut ca e o raceala la burta..mama mi-a zis sa am grija sa nu fie ceva mai rau si sa fac spalaturi cu ceaiuri..urmatoarea saptamana asta am facut..dar degeaba, totul a fost fara rezultat. Am mers la o farmacie din apropiere, i-am explicat farmacistei care era problema, ea mi-a dat un tratament de 5 zile..pe care l-am urmat..dar tot degeaba. Am decis sa merg cu mama la Spitalul de Boli Infectioase la urgente.Am primit acolo un diagnostic..o infectie urinara. Am facut cateva analize, mi-au iesit bune.Am primit si un tratament cu Medaxone care m-a ajutat cat de cat..In tot acest timp nu prea am iesit afara, sa ma plimb..sau sa vorbesc cu prietenii..am stat numai in casa..de ce?..pentru imi era frica sa ies..cand aveam acea senzatie ca trebuie sa merg la baie nu puteam sa fac nici doi pasi de blocul in care stau..abia ajungeam la spital pentru tratament. 3 saptamani n-am iesit din casa decat pana la 100 de metri de bloc..nu puteam sa stau afara mai mult de 20 de minute..iar dak faceam asta..tremuram..eram palida..ma incalzeam..aveam senzatia respectiva si intram in panica..ca si cum trebuia sa ajung acasa cat mai repede. In casa nu mai aveam senzatia asta. Incercam de multe ori, cand ieseam sa imi atraga ceva atentia sau sa vorbesc cu cineva ca sa nu ma mai gandesc la asta.Nu am fost niciodata la un psiholog sau la psihiatru si sincer nu stiu ce sa fac. Sincer credeam ca totul o sa treaca..dar se intampla destul de des asta si nimic din ce fac nu da rezultate