Stari dese de voma si urinat des

19-08-2010
lala24
Nu este medic/terapeut
lala24
Buna ziua.Problema mea incepe de luni seara cand, am inceput sa vars cu continut alimentar iar noaptea am ajuns sa vars un continut galben-verzui spumos, cand nu mai era nimic in stomac.Am ajuns la urgente, unde mi'a fost facuta o perfuzie si mi s'a spus ca poate fi un inceput de ulcer, toxiinfectie alimentara sau un caz special de apendicita; la analize mi'a iesit numarul de leucocite mare.Marti, ajunsa acasa, am continuat contra starilor de voma cu no-spa si metoclopramid si au dat efect, la fel si miercuri, insa nu am putut dormi noaptea. Nelamurirea mea este de ce am insomnie si nu ma pot odihni ; exista vreo legatura intre ce am patit eu si faptul ca acum urinez foarte des?poate fi vorba de o infectie urinara sau ceva d egenul?Azi am ales sa intrerup tratamentul cu no-spa si metoclopramid, sa vad cum reactioneaza oragnismul; insa urinatul des persista.
1 comentarii
0
20-08-2010, ora 00:47
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Fa-ti si ecografie pelvina sa vezi vezica urinara si rinichii. Si consult la gastroenterolog. Eu am patit la fel cand am avut probleme cu rinichii, dar nu este regula, simptomele tale pot avea, intr-adevar, cauze multiple. Sanatate!
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Febră și urinări frecvente - ce ar putea fi
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.