Sughit si varsaturi

02-06-2015
FO
Nu este medic/terapeut
FO
Buna ziua. Am o întrebare despre starea tatălui meu. In urma cu un an a fost operat la stomac mai precis i s-a tăiat din stomac si intestinul gros, după o luna aprox. a fost operat si la cap. Acum de o luna sughiţe si vomita. Ce remediu exista? Este o problema daca ia pastilele pt cap si diabet pisate si diluate cu apa? E posibil sa ii fi făcut atâtea pastile vreo rana? Ce ne sfătuiţi? Mulţumesc!
1 comentarii
0
27-06-2015, ora 21:25
lachriss
lachriss
Va recomand sa mearga la un consult gastroenterologic.
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Vărsături repetate / persistente
  • De ce sughiț mult timp și des? - cauze posibile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.