Talpile picioarelor impreuna cu pielea capului

09-01-2010
joynt2002
Nu este medic/terapeut
joynt2002
Buna ziua, am tot citit in posturile anterioare dar inca nu m-am lamurit...
Acum cativa ani am incaltat o pereche de adidasi ai unui amic fara soseta si am inceput sa am o mare problema...
Am inceput cu niste bubite mici pe degetele picioarelor, transpiratie abundenta a talpilor si cu trecerea anilor cu un miros exagerat de urat al picioarelor.De igiena nu se pune problema, chiar dupa ce ma spal picioarele tot mai miros, de multe ori patez sosetele albe pe interior cu o "galbeneala", cateodata pielea dintre degetele picioarelor si calcaielor se usuca si se ia(ramane pe soseta), si cateodata imi ies niste pete galbene pe talpa care se curata cu tot cu piele.Am incercat tratament de la farmacie(o crema pentru ciuperci) care nu a dat rezultat, am stat cu picioarele in apa calda cu bicarbonat, am incercat borozin in incaltaminte dar nimic nu a dat rezultate...vara pe langa miros pielea se usuca foarte tare si se "decojeste".La unul dintre picioare unghia mica s-a ingalbenit si parca si-a schimbat forma, fata de cea de la celalalt picior...Imi doresc nespus de mult sa scap de aceasta mare problema care ma chinuie de vreo 5 ani.Intre timp cred ca am facut si o dermatita seboreica(cojite in cap, pete rosii pe fata care ustura, piele care se ia dupa urechi, par ingrasat excesiv si foarte repede, coji si la sprancene) care impreuna cu problema picioarelor aproape ca ma fac sa nu mai ies din casa...Ma deranjeaza si medical si ca aspect (un costum cu umerii "ninsi" si acele pete pe fata, o vizita unde esti nevoit sa te descalti, etc).
Domnilor medici, fac un apel disperat catre dumneavoastra in speranta ca veti incelege simtomele si va veti putea da seama de problema mea, si ma veti putea ajuta cu un tratament.
Multumesc
3 comentarii
0
09-01-2010, ora 16:15
joynt2002
Nu este medic/terapeut
joynt2002
Am uitat sa mentionez ca si pe palme mi se ia pielea...am luat vitamina a cam 3 saptamani dar fara nici un rezultat
0
24-01-2010, ora 21:46
joynt2002
Nu este medic/terapeut
joynt2002
Cred ca medicii de aici au luat concediu...chiar aveam nevoie de o parere...
0
02-02-2010, ora 21:42
manuel.v
Nu este medic/terapeut
manuel.v
ciao... cam aceeasi problema o am si eu... de cam 2 ani, si nu reusesc sa gasesc tratamentul..am facut si o zizita dermatologica...dar totul a iesit negativ...nu e o ciuperca...si doctorul mi-a spus ca din cauza ca transpir mult.dar eu cred ca totusi e o problema serioasa.
asta vara am luat o combinatie de medicamente...amoxacilina cu nistatina.pentru o alta infectie la penis...dar a avut si un efect asupra picioarelor...aproape erau vindecate,..dar deoarece nu am terminat antibioticul sau probabil am baut ceva alcool..toate simtomele au reaparut... cred ca o sa incerc aceleasi medicamente iar...ciao
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce transpirăm?
  • Transpirația excesivă (hiperhidroza)
  • Glicemia ar putea fi măsurată prin analiza transpirației
  • Transpirație urât mirositoare - cauze și tratament
  • Transpiri noaptea? - lista cauzelor posibile
  • Dureri în talpă - ce ar putea fi?
  • De ce unii oameni transpiră mai mult decât alții
  • Monitorizarea transpirației, cu ajutorul unor senzori speciali
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.