Testosteron marit

20-02-2013
Bird555
Nu este medic/terapeut
Bird555
Buna ziua! Am 19 ani, si cu un an in urma, dupa ce am dat analizele, am descoperit ca am testosteronul marit, deficienta de estrogen in organism si probleme cu glanda tiroida. Abia un an in urma am inceput sa primesc tratament, desi problemele au inceput sa se manifeste cu vreo 4 in urma (hirsutism, anxietate, transpiratie abundenta, ciclu neregulat, ma ingrasem cu 13 kg) Dupa ce am luat un an intreg (cu mici pauze) Diane-35+Androcur si euthyrox, am slabit cu 10 kg, parul nedorit a inceput sa creasca mai greu...dar! Simt o anxietate si mai mare, nu am chef de viata, ma simt mereu obosita, desi nu fac mare lucru. In acele mici pauze, in care nu luam pastilele-dadeam analizele, si problema este ca, cum incetez sa iau pastilele-cum se mareste iar testosteronul! Imediat!
Nu as vrea sa iau toata viata contraceptive si hormoni sintetici, cu vreo doua luni in urma mi-a curs un lichid de culoare oranj din sani si mi-e frica sa nu-mi faca mai rau pastilele, dar nici fara ele nu ma voi descurca...acum am inceput sa iau in paralel cu pastilele tinctura de anason si marar. Cum as putea sa regulez testosteronul?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Statutul social influențează nivelul de testosteron
  • Bărbați: semne ca nivelul testosteronului e scăzut (și ce poți face)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.