toxidermie?

06-09-2015
laurentiuluca
Nu este medic/terapeut
laurentiuluca
Am pielea de la maini imbatranita prematur(am 27 de ani) si nu stiu cauza.
Vreau sa mentionez ca am facut tratament cu Macushield(medicament pt ochi) pe care l-am luat la reducere.E posibil sa fie un efect advers de la Macushield?
M-am uitat pe net si am vazut pe site-uri din Anglia si Franta, ca in UE si mai ales Franta, e interzisa mezo-zeaxantina(continuta in macushield), pentru ca se poate face toxidermie(reactie adversa)! E posibil sa am toxidermie? Sau diabet? Hipotiroidie? Ce trebuie sa fac? Mi-am dat cu zeama de lamiae, creme etc si nu a stagnat
1 comentarii
0
06-09-2015, ora 19:23
stella_luna
Nu este medic/terapeut
stella_luna
Buna..trebuie sa vezi un medic dermatolog...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Vergeturile
  • Foliculita în urma epilării
  • Funcţia de „barieră” a pielii - cum o susținem?
  • Uleiul de măsline sau floarea-soarelui poate afecta sistemul de apărare al pielii la bebeluși
  • „Pielea electronică” pentru monitorizarea sănătății
  • Microbiomul pielii rămâne stabil în timp, în ciuda unor variații externe
  • Pielea inteligentă care reduce ridurile și cearcănele
  • Cercetătorii au făcut reversibile efectele îmbătrânirii pe modele animale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.