Tratament chisturi ovariene

01-02-2009
dani diana
Nu este medic/terapeut
dani diana
am fost diagnosticata cu chisturi ovariene in urma unui ct abdominal. analizele hormonale au iesit bune. am mers la medic si mi s-a spus ca pot trai cu aceste chisturi fara problema.
dar eu am simptome foarte urate:dureri in timpul actului sexual, acnee aparuta la 25 de ani, par in exces pe fata, pe piept cu fir foarte gros, m-am ingrasat 40 kg in 3 ani, ma umflu in burta in fiecare luna, retin apa, mi se umfla picioarele, am dureri foate mari de cap in ziua a 13 si a 19 a ciclului, fluxul menstrual e foarte scazut. am urmat un tratament cu donavital si de atunci ciclul vine regulat si s-a mai redus un pic acnee, dar vreau sa urmez un tratament pentru a scapa de acele chisturi.
eu nu vreau sa le neglijez.
va rog sa ma ajutati!!!
multumesc!
9 comentarii
0
01-02-2009, ora 10:17
Amalia24
Nu este medic/terapeut
Amalia24
Chisturile ovariene se trateaza cu anticonceptionale.
analizele la hormoni se fac in a 7 a zi a ciclului.Daca ai par in exces e posibil sa ai nivelul totesteronului ridicat.
Sunt cazuri in care chisturile ovariene nu dispar chiar dupa ani de tratament.Cel mai bine e ca o data la 6 luni sa faci cate o echografie pelvina pt a tine situatia sub control.

Ai mers la un medic endocrinolog sa i spui toate lucrurile astea>?
Sunt sigura ca te poate ajuta in f. multe dintre problemele pe care le enumeri.
Numai bine.
0
01-02-2009, ora 11:26
mary44
Nu este medic/terapeut
mary44
Buna ziua dani diana, vreau sa-ti spun si eu ca Amalia are dreptate cu medicul endocrinolog si sa stii ca se trateaza si pilozitatea in exces care spui ca o ai.Sanatate.
0
10-04-2010, ora 22:11
r0xana
Nu este medic/terapeut
r0xana
Buna!Desi s-a discutat de mai mult de un an aici, va scriu deoarece si eu sunt cam in aceeasi situatie ca si Diana.Am 23 ani, dureri in timpul actului sexual, par in exces pe fata si acnee.Acneea a fost principalul motiv pentru care am mers la endocrinolog si ginecolog.Analizele hormonale(testosteron, prolactina si progesteron) au iesit foarte bune.Medicul endocrinolog mi-a recomandat Diane 35 pentru acnee dar am vrut sa cer si parerea ginecologului.Mi s-a facut o ecografie intravaginala, nu mi s-au descoperit chisturi(cel putin d-na doctor nu a mentionat).Ovarul drept:38/17 mm cu foliculi mici iar cel stang 28/24 mm, tot cu foliculi mici.Mi-a prescris Melleva 35 pentru 3 luni iar apoi inca 3 luni Donavital.Sunt inca in dubii in legatura cu cauza acneei, momentan mi-a aparut pe obraji si barbie, si sincer ma deprima mult si-mi afecteaza increderea in mine.Eu am mai facut anii trecuti tratament cu Sotret, dupa care am avut un ten frumos, si acum ca iar apare sincer ma afecteaza mult.Orice opinii sunt binevenite:)
0
10-05-2010, ora 00:26
ldcristina31
Nu este medic/terapeut
ldcristina31
multumesc anticipat!in data de 19 martie 2010 am avut un avort spontan, la 4 zile de la tratament cu ospamox si ergomet mi a aparut acneea care in 12 zile a trecut doar cu zineryt local, la urmatoarea menstruatie in luna aprilie cosurile au reaparut iar in urma unui consult dermatologic mi s a dat doxiciclina 1tb pe zi 3 sapt, problema mea este ca nu ma mai umezesc cand fac sex, si usoare usturimi la contact, iar cateodata chiar mici taieturi in jurul labiilor, mentoionez ca in martie am facut hormonii estradiol si progesteron si sunt in parametriii normali, candidoza nu este.va rog sa mi recomandati un dermatolog, un ginecolog si un endocrinolog bun in SIBIU.AM 28 DE ANI, AM NASCUT NATURAL ACUM UN AN SI AM ALAPTAT 8 LUNI, NU AM AVUT PROBLEME NICIODATA CU ACNEEA SI NICI O ALTA BOALA.VA MULTUMESC ASTEPT RASPUNS
0
11-05-2010, ora 13:35
mary44
Nu este medic/terapeut
mary44
Idcristina31, eu stiu ca de la antibiotic apare candidoza si de acolo usturimile.o zi buna iti doresc !
0
11-05-2010, ora 14:14
r0xana
Nu este medic/terapeut
r0xana
Buna ziua!Am scris si eu aici acum 1 luna si nu mi s-a raspuns, mi-ar prinde bine orice sfat.In adaugare la ce am scris mai sus, mentionez ca tocmai am terminat a 2-a luna de Melleva si tenul imi arata mult mai rau decat inainte sa incep sa iau.Anticonceptionalele nu ar fi trebuit sa ma ajute?Va multumesc!:)
0
15-05-2010, ora 16:30
ldcristina31
Nu este medic/terapeut
ldcristina31
sunt la a 3 a menstruatie dupa acel avort spontan, intr un final am ajuns la doamna doctor ENDOCRINOLOG BELDEAN din sibiu, mi s a dat spironolactona pt acnee, vad ca deocamdata nu mi au mai iesit cosurile.iti multumesc MARY 44 pt raspuns pana la urma a fost candidoza pe care am tratat o cu spalaturi de schimbare a ph, o zi cu ceai galbenele, o zi apa cu bicarbonat, alta zi ceai de musetel, si tot alternanand plus nidoflor crema.
0
16-05-2010, ora 01:10
mary44
Nu este medic/terapeut
mary44
Ma bucur Idcristina ca ti-a folosit sfatul meu si ca te simti bine. Eu ti-am spus pentru ca si eu am patit asa ceva de la antibiotic. Multa sanatate iti doresc si bucurii !
0
16-05-2010, ora 18:27
r0xana
Nu este medic/terapeut
r0xana
Multumesc ca ma ignorati.Stiti, cand cineva scrie aici spera ca li se va raspunde, si ca cineva ii poate intelege si ajuta
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Durerea sexuală după naștere - ce spun studiile
  • Chist ovarian depistat întâmplător - ignorare, monitorizare sau tratament?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.