tratament virus papiloma

17-04-2008
dana_diana
Nu este medic/terapeut
dana_diana
as avea si eu o o intrebare... decurand am aflat ca am hpv low-risk, deoarece mi-au aparut niste condiloame pe care le-am si cauterizat. datorita faptului ca am gasit foarte multe pareri pe internet despre infectia cu acest virus, as dori sa stiu care este adevarul.infectia cu hpv dispare in 2 ani de la infectare sau nu ?pt ca unii spun ca virusul nu dispare toata viata din organism iar altii spun ca datorita organismului nostru si al sistemului de aparare pe care il putem "intari" cu suplimente, virusul este eliminat.va rog frumos sa imi raspundeti, am nevoie de o speranta cat de mica
7 comentarii
0
17-04-2008, ora 00:00
stancorina
Nu este medic/terapeut
stancorina
este f. posibil sa dispara
0
17-04-2008, ora 00:00
dana_diana
Nu este medic/terapeut
dana_diana
multumesc pt raspuns ! sper ca o sa vada si domnul dr dermatolog intrebarea mea sa imi raspunda.sunt foarte inrgijorata
0
19-04-2008, ora 00:00
vera vladut
Nu este medic/terapeut
vera vladut
Diana, eu stiam va hpv este virus genital, ce legatura are cu dermatologul? Poate este altceva?
0
19-04-2008, ora 00:00
dana_diana
Nu este medic/terapeut
dana_diana
hpv-ul este o boala cu transmitere sexuala.intradevar este un virus, dar consecintele lui, de cele mai multe ori sunt negii genitali denumiti si condiloame care tin de dermato-venerice. singurul lucru pe care nu il inteleg despre acest virus este daca se poate "scapa" de el sau nu
0
22-04-2008, ora 00:00
nicussor
Nu este medic/terapeut
nicussor
Buna..,
De ceva timp incoace m-am trezit si eu cu acesti negi genitali, insa inca nu stiu unde anume trebuie mers pt inlaturarea lor. Daca stie cineva vreo clinica in Brasov, sau Tg, Mures, va rog sa-mi comunicati.
Mersi mult
0
22-04-2008, ora 00:00
stancorina
Nu este medic/terapeut
stancorina
pentru nicussor-stiu o clinica particulara la sibiu.daca te intereseaza iti pot da adresa si nr. tel
0
22-04-2008, ora 00:00
nicussor
Nu este medic/terapeut
nicussor
stimata doamna.anul trecut in septembrie mi-a fost extirpat rinichiul stang impreuna cu o tumoare.de 9 luni fac interferon, dar reactiile secundare sant severe.la mine.au fost si sant dureri articulare.dar pt mai multe detalii imi puteti scrie pe email;-
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce diferenţiază infecţiile HPV care dispar de cele care preced cancerul?
  • Vaccinul HPV a redus riscul de infectare cu 90% în ultimii 10 ani
  • Cum să ne protejăm mai mult copiii - vaccinarea antiHPV
  • Vaccinul antiHPV e recomandat și la băieți
  • Vaccinul HPV crește șansele de concepție la femeile ce au avut în trecut boli cu transmitere sexuală
  • Sexul a devenit mai sigur pentru toată lumea, datorită unui program de vaccinare
  • Australia ar putea deveni prima țară care a eradicat cancerul cervical
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.