tumora cu celule gigante mieloplaxe astragal drept. forma activa D16.3
buna ziua !!! ma numesc Iulian am 24 de ani si sunt din IASI, am fost operat in data de 28.11.2012 la glezna cu diagnosticul tumora cu celule gigante mieloplaxe astragal drept forma activa d16, 3... este normal sa se umfle la operatie ? si sub operatie cand fac efort adica mers pe jos 2-3 ore ? va rog frumos astept raspuns sunt disperat si in cat timp ma pot reface sa nu ma mai doara sa nu se mai umfle sincer m-am saturat sunt in concediu medical de anul trecut.
3 comentarii
Buna ziua!
Situatia este extrem de complex si depinde de localizarea anatomica a tumorii (exista sute de localizari la nivelul talusului), de tipul interventiei chirurgicale, dar si de datele d-voatra personale.
Raspunsul necesita analizarea Computer-tomograf-ului initial si compararea cu cel actual (nu RMN!!!).
Cred ca raspunsul optim poate fi elaborat de chirurgul care v-a operat.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
Situatia este extrem de complex si depinde de localizarea anatomica a tumorii (exista sute de localizari la nivelul talusului), de tipul interventiei chirurgicale, dar si de datele d-voatra personale.
Raspunsul necesita analizarea Computer-tomograf-ului initial si compararea cu cel actual (nu RMN!!!).
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
este destul de grav la ce am eu la picior ? va multumesc mult pentru raspuns
Asa dupa cum va spuneam, raspunsul este complex si depinde nu numai de localizarea anatomica, de procedura chirurgicala, dar mai ales de examenul anatomo-patologic.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
Alte subiecte recente din această secțiune:
- 1Durere in calcaie, la baza degetelor si arsuri in talpi etc.
- 3Interpretare Radiografie si CT Glezna Stanga cu concluzie Fractura Trimaleolara
- 0Clavicula - Disjunctie acromo-claviculara, fractura distala 1/3
- 3Chist sinovial in talpa
- 0Proteza genunchi
- 1Fractura Calcaneu