Tuse seacă de o luna în urma tratamentului cu Broncho Vaxxom? Întrerupem sau continuam?

29-11-2020
SophiaM
Nu este medic/terapeut
SophiaM
Buna seara! In urma a 2 episoade de răceli, cu tuse și temperatura in septembrie, la 1 săptămâna distanta una de cealaltă, med. pediatru ne-a recomandat sa ii facem fetitei în vârstă de 3 ani și 5luni, o cura de imunizare cu Broncho Vaxxom, 10 zile/3 luni. Am inceput sa ii dau pe 27.10 tratamentul, iar la o zi-doua, fetița a început să tuseasca și să strănute o data-de doua ori pe zi... tuse cu care a rămas până în prezent, doar că de luni, aceasta s-a accentuat...tușește de mai multe ori pe zi, îndeosebi noaptea se accentuează. Vimeri am fost la pediatru și mi-a recomandat sa continui tratamentul cu Broncho Vaxxom și mi-a spus că nu vede legătură între tusea fetiței și Broncho Vaxxom, și a insistat mult daca avem mucegai in casa, sau in familie cazuri cu astm.(nu avem) Ne-a mai dat Singulaire plicuri pt 90 de zile, Astha 15 sirop și Flixotide 50, diagnosticul pus fiind hiperactivitate bronșică. Tratamentul am.vazut că este pt astm bronșic, iar mie fetița tocmai ce mi-a vomitat in noaptea aceasta de două ori secretii nazale... este posibil sa nu fie tratamentul bun și ea de fapt sa aibe o infecție? As vrea sa știu dacă pot să îi opresc Broncho Vaxxom-ul, fara sa aibe parte de alte reacții adverse în timp- știu că nu sunt medic sa îmi dau cu părerea, dar asta am observat că tusea a apărut în urma lui, iar de ieri, de când am inceput sa ii dau a doua luna de tratament de BV, fetița a vomitat 2 nopți la rând. Nu știu dacă la un astm bronșic simptomele sunt voma cu secretii nazale...imi.e teama că tratamentul nu este unul optim pt ea... Vă rog să mă ajutați cu un răspuns - este weekend și nu o sa găsesc vreun cabinet deschis pt a lua o altă părere. De asemenea, tratamentul cu Singulaire vi se pare in regula? Fetița are tuse seacă și a vomitat, lucru care i se întâmplă de fiecare dată când răcește. Nu văd că ar fi simptome de hiperactivitate bronșică. Mulțumesc mult!
1 comentarii
0
29-11-2020, ora 03:42
Dr. Baciu Damian
Pediatrie, Brasov
Dr. Baciu Damian
Este posibil că tratamentul să genereze efectele secundare descrise ! BV nu și-a demonstrat eficiența. Diagnosticul cred că trebuie reconsiderat, la fel și tratamentul ! Un ex. ORL este imperios necesar ! Contactați-mă tel. începând cu ora 08 pt + de detalii. Sănătate !
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.