tuse si expectoratii incolore

28-01-2015
lorennna
Nu este medic/terapeut
lorennna
O amica are tuse dasa si expectoratii incolore ea a fost dacnosticata cu bronsita s i-a ca tratament zannit si eurespal si modafen este normal ca sa aiba tuse si expectoratii incolore in timpul tratamentului mai ales cand sta in pozitia intins pe pat.
Multumesc!
1 comentarii
0
20-08-2019, ora 23:15
Dr. Ciubotariu Bogdan-Iliuță
Pneumologie, Iași
Dr. Ciubotariu Bogdan-Iliuță
Bună seara! A primit antibiotic, deci ar trebui ca bronșita să treacă destul de repede. Pentru tuse poate asocia Koflet sirop și Septilin comprimate, vor ajuta și la eliminarea secrețiilor și îi va ameliora simptomatologia. O seară liniștită!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.