usturime la act sexual

22-02-2014
dody412
Nu este medic/terapeut
dody412
Buna!Am si eu o problema.am o viata sexuala nu foarte activa(odata la 2-3 saptamani).Am avut si pauze de un an, dar cam de 6 luni e la 2-3 saptamani.In urma cu 2 luni am avut o dereglare de secretie vaginala, am fost la medic, am facut tratament cu FLUOMIZIN si inca ceva pastilute care le-am luat si eu si prietenul meu.problema in mare s-a rezolvat dar am totusi o usturime la act sexual care persista vreo jumate de ora dupa oprire si la urinare imediat dupa.tot de o luna am descoperit ca am nisip la rinichi...usturimi la urinare am avut si din cauza asta dar acum iau ceva pastile si ceaiuri si senzatia s-a oprit..a ramas doar la act sexual.intrebarea mea este ca poate fi iar ceva problema ginecologica sau doar faptul ca nu am o viata sexuala mai activa.lubrifierea este destul de buna preludiul la fel...deci totusi ma gandesc ca poate e alta cauza.sau mai poate fi o problema psihologica prin faptul ca nu sunt suficient de relaxata si ma simt eu prea incordata dar nu ma pot controla sa scap de asta.ce sfaturi imi dati?sau macar pareri...multumesc mult
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Durerea sexuală după naștere - ce spun studiile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.