usturimi

05-02-2012
ciprinel
Nu este medic/terapeut
ciprinel
Buna ziua!
a si eu urmatoarea problema : am avut contact sexual, iar dupa doua zile am avut usturimi la urinare si care raman si dupa urinare.partenera a mers la control si a zis ca are candida.eu am luat o Azitromicina 3 pastile si am continuat cu zanocin pt 7 zile.sunt in a 6 a zi de tratament si tot am acele usturimi. ce as putea face ?
va multumesc!
4 comentarii
0
05-02-2012, ora 19:19
armina
Nu este medic/terapeut
armina
Trebuie mers la medic si facut analize care sa confirme sau infirme o posibila infectie urinara sau BTS( boala cu transmitere sexuala) si antibiograma ptr a vedea la ce antibiotic raspunde o eventuala infectie.Poate ca antibioticele pe care le-ati luat nu erau necesare sau infectia nu raspunde la ele. Nu amanati, mergeti la medic, nu mai luati antibiotic fara antibiograma.
0
05-02-2012, ora 23:39
tema
Nu este medic/terapeut
tema
Daca este candida si ai luat antibioticele acelea, este chiar mai rau. Pentru ciuperci se iau altfel de medicamente.
Nu mai te trata singur ca iti dezvolti bacterii rezistente si cine stie ce patesti. Mergi la dermatolog sau urolog si spune ce medicamente ai luat.
Daca va trebui sa faci o analiza de secretie uretrala, trebuie sa astepti sa treaca 10 zile de la ultima pastila de antibiotic luata, altfel iese rezultatul fals negativ.
Cand incepi tratamentul, spala lenjeria, prosoapele, pantalonii si chilotii la peste 70 de grade sa se mai dezinfecteze.Sau sa fie calcate cu abur. Candida intra in tesatura hainelor si nu scapi de ea decat la temperaturi inalte.
0
21-02-2012, ora 08:08
piscot
Nu este medic/terapeut
piscot
va rog sa ma ajutati sunt disperata am facut un examen secretie vaginala frotiu si bacteriologic deoarece am simptme aemanatoare cu candida dar din cate observ la analize este altfe sau cel ptuin asa inteleg eu, iar la doctor am programare peste o saptamana Secretie vaginala frotiu:Celule epiteliale : frecvente
Reactie inflamatorie : moderata ( PMN : relativ frecvente)
Hematii : absente
Lactobacili : rari
Coci Gram pozitivi in perechi : rari
Cocobacili si bacili scurti Gram vatriabili: relativ frecventi
Levuri : nu se observa
Trichomonas vaginalis : absent
Examen bacteriologic :culturi necrescute la 48 h
am facut si analize pt clamydia :negativ, gonohreea :negativ, mycolpasma:negativ, ureplasma:negativ iar la pananicolau a iesit frtoiu inflamator-reparator
va rog sa ma ajutati sunt disperata.
0
21-02-2012, ora 10:47
tema
Nu este medic/terapeut
tema
Ai facut cumva un tratament inainte de recoltare? Trebuia sa astepti 10 zile de la terminarea antibioticului si cam 12 zile de la ultimul ovul (acestea mai raman 3 zile in vagin).
Scrie ca levuri nu s-au observat, deci nu ai candida, Iar bacteriile nu au crescut dar totusi ai o infectie cu acei cocobacili si posibil si alte bacterii - gram.
Poti repeta analiza la un alt laborator? Dar sa ceri sa se faca si antibiograma, neaparat.
Asa cum scrie aici nu stii exact ce bacterii patogene sunt si nici la ce antibiotic sunt sensibile. Doar cu un tratament local nu o sa treaca, iar daca faci acum un tratament cu ovule si nu iti trece, va trebui iar sa astepti inca 10 zile de la terminarea tratamentului + alte zile pana iti ies rezultatele.si alta programare...si o tii tot asa.
Daca iti da antibiotic cu spectru larg, este totusi posibil ca bacteria sa fie rezistenta si tot il iei degeaba.
Eu banuiesc un e-coli sau un enterococ, posibil chiar amandoua si de aceea spun ca este bine sa ceri antibiograma. Nu scapi de astea asa usor si sunt rezistente la multe antibiotice.
Pentru analiza nu trebuie sa te speli in vagin si sa nu ai contact sexual cu 72 de ore inainte de recoltare si sa treaca cel putin 10 zile de la ultima pastila de antibiotic / antifungic sau ovul - ca sa nu iasa rezultatul fals negativ.
Intreaba medicul ginecolog de ovulele Macmiror sau Polygynax.
Acestea contin substante antifungice si antibacteriene si sunt ovule moi, mai usor de tolerat.
Daca iti da ovule din acelea 'uscate' si deja ai o iritatie...nu o sa te simti prea bine, iar ovulele cu cloramfenicol cam irita. In plus, este posibil ca bacteria sa fie rezistenta la cloramfenicol.
Vorbeste cu ginecologul despre asta inainte sa iti faca reteta.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.