Va rog sa imi raspundeti. Ciclul trebuia sa imi vina acum 5 zile

08-08-2017
andreea.mri
Nu este medic/terapeut
andreea.mri
Am herpes genital si am luat tratament cu aciclovir pastile si crema 1 capsule de 5 ori pe zi timp de 5 zile. Ciclul trebuia sa imi vina acum 5 zile. Se poate sa fie o intarziere de la tratament sau altceva ?
1 comentarii
0
08-08-2017, ora 21:17
Dr. Moise Oana
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Moise Oana
Nu este de la tratamentul pentru herpes intarzierea ci poate sa fie sarcina sau o dereglare a ovulatiei.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce întârzie menstruația?
  • Cum recunoști herpesul genital la femei?
  • Cele mai importante sfaturi legate de herpesul genital
  • Un nou vaccin poate preveni herpesul genital
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.