Va rog sa ma ajutati!

20-05-2011
denisa1980
Nu este medic/terapeut
denisa1980
Buna ziua!Am mai scris si acum cateva zile, dar nu am primit nici un raspuns...Ma numesc Denisa si am 31 de ani, sunt casatorita si am un baietel de aproape 5 ani nascut prin cezariana...de anul trecut au inceput sa-mi apara cosuri...am inceput sa iau Yasmin..in a 3 a luna de yasmin mi-a aparut sangerare cand mai aveam 3 pastile din blister...a 5 a luna am patit acelasi lucru cand mai aveam 4 pastile din blister..sangerarea se transforma in ciclu si ma tinea 2 sapt...am schimbat si am luat tri-regol...in a doua luna de tri-regol am fost la un control ginecologic unde mi s-a spus ca totul este ok, dar tb sa pun nuvaring sau sa folosesc crema pharmatex.cand mai aveam 8 pastile de tri-regol mi-a aparut sangerarea...am terminat blisterul, am pus nuvaringul...dar sangerarea m-a tinut 3 saptamani si 3 zile...am scos nuvaringul...am asteptat urmatorul ciclu si am pus din nou nuvaringul...dar de la nuvaring eu si partenerul meu am avut probleme...am facut vaginita...de o luna nu am mai luat nimic...nu stiu ce contraceptiv sa iau.as vrea un contraceptiv oral.dar nu vreau sa mai trec prin cicluri de 3 saptamani...va rog sa-mi dati un sfat!
Multumesc!
4 comentarii
0
21-05-2011, ora 11:25
Dr. Laura Palii
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Laura Palii
De ce nu incercati o alta metoda de protectie? de ex: dupa nastere este binevenit steriletul de care nu trebuie sa aveti grija. Mai sunt si alte cateva metode foarte bune.
Recomand sa renuntati la anticonceptionale.
0
21-05-2011, ora 11:49
denisa1980
Nu este medic/terapeut
denisa1980
Cand am facut controlul ginecologic...am discutat cu medicul...acelasi cu care am nascut...si a zis..ca in conditiile in care imi doresc si al doilea copil...si avand ceariana...e mai bine sa cautam alta metoda contraceptiva...am incercat cu prezervativ, pharmatex, nuvaring...nuvaringul ne-a creat probleme, crema este o chestie ciudata...te faci ca toate visele...iar prezervativul este singura solutie...dar mie..una exceptand perioadele prelungite de ciclu...anticonceptionalele orale au fost singurele care nu mi-au creat nici un disconfort...fizic...dar emotional...da...datorita ciclului prelungit.M-am gandit ca ar fi o solutie mai usoara pentru mine.sa iau AC orale...
0
21-05-2011, ora 12:43
Dr. Laura Palii
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Laura Palii
Mai bine mergeti la alt ginecolog. Si mai bine, mergeti la cativa, ca sa aflati mai multe pareri, apoi sa va faceti o concluzie. Referitor la anticonceptionale: sa fim realisti - sunt pe baza de hormoni! Respectiv nu se pot administra fara consecinte, chiar daca acestea pot aparea si peste multi ani. In cazul dvs steriletul mi se pare o solutie buna. In momentul in care va doriti conceperea urmatorului copil, decat il scoateti si sunteti iarasi apta de a fi mama.
0
23-05-2011, ora 13:55
denisa1980
Nu este medic/terapeut
denisa1980
Multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Cum influențează riscul de obezitate tipul nașterii – vaginală sau prin cezariană
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.