vaginita micotica

24-10-2005
ForumVechi
Nu este medic/terapeut
ForumVechi
Am inceput un tratament (la sfatul medicului) pentru vaginita micotica: flucovim (1/sapt. eu si sotul timp de 2 saptamani), clotrimazol ovule si clotrimazol unguent (sotul) - 10 zile, apoi pauza 10 zile si iar 10 tratament. De asemenea, mi-au fost recomandate spalaturile vaginale cu apa sarata. La 3 zile de tratament (desi eu la inceput nu prezentam nici un fel de simptom, ducandu-ma la controlul periodic fara un motiv anume, il fac la 6 luni in mod obisnuit) m-am ales cu o uscaciune a mucoase vaginale, cu o senzatie de usturime si intepaturi. Care este explicatia?
Va multumesc.
2 comentarii
0
24-10-2005, ora 00:00
ForumVechi
Nu este medic/terapeut
ForumVechi
Descrieti ceva care pare a fi o reactie adversa minora la tratament. Nu este un motiv de intrerupere a tratamentului.
Sanatate va doreste,
dr. Mihnea Dragimir
www.doctordragomir.ro
0
10-12-2010, ora 21:35
loveritza_love2000
Nu este medic/terapeut
loveritza_love2000
as dori sa stiu si eu ce tratament sa iau pt vaginita.candva am luat ovule meclon si niste pastile maro pt mine si part meu.acum boala a revenit.am o scurgere urat mirositoare si mancarimi arar, am folosit si unguent clotrimazol.am o igiena intima corespunzatoare, nu inteleg de ce a revenit.
sa iau tot meclon si spalaturi cu ceai de musetel?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.