varicela-URGENT!!!

05-02-2007
blu_dea
Nu este medic/terapeut
blu_dea
Va adresez marea rugaminte sa nu-mi ocoliti intrebarea.Am 22 de ani si am facut varicela.Au trecut 2 sapt de la debutul bolii si as vrea sa stiu cand imi pot relua antrenamentele de inot, fara riscul de a-mi ramane semne din cauza bubitelor.Majoritatea au facut coaja(care ulterior a cazut), dar nu e cazul tuturor.Cat sa mai astept???
multumesc anticipat!
10 comentarii
0
05-02-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Nu sunt medic infectionist, dar eu te-as sfatui sa mai astepti cu antrenamentele de inot o saptamana sau doua, din doua motive:
1."Cojitele" sunt purtatoare de virus, deci esti contagios pentru cei care nu facut varicela;
2. Dupa o boala virala organismul este in general slabit, deprimat imunitar si predispus la alte afectiuni.
0
05-02-2007, ora 00:00
blu_dea
Nu este medic/terapeut
blu_dea
va multumesc pt raspuns.
nu siu ce sa facdeoarece medicul(infectionist) care m-a tratat a spus ca pot merge linistita si pauza pe care mi-o recomanda e doar in virtutea ideii ca organismul trebuie sa se refaca dupa boala si ca nu tre.sa-l suprasolicit.Eu oricum o fac, insa, pt k daca nu fac inot tot gasesc un substituent.Imi este teama de posinile infectari sau, stiu eu...recidive ale bolii(nu stiu daca e posibil)
0
06-02-2007, ora 00:00
lauritza
Nu este medic/terapeut
lauritza
Asculta-l pe Midorin42, are dreptate. Nici baie in cada n-ai voie sa faci pana nu-ti cad toate cojitele.
0
06-02-2007, ora 00:00
blu_dea
Nu este medic/terapeut
blu_dea
aoleu, acum imi spuneti?!? :(( Deja am facut aseara :((...ai au mai cazut niste cojitze cu ocazia asta.Uuuuf...de ce sunt parerile atat de impartite?
Nici eu n-am prea avut incredere in ce mi-a spus medicul meu, mi s-a parut cam aiurita, dupa ea puteam sa merg la bazin si azi, la nici 3 sapt de la diagnosticare.
Ca pacient kiar nu mai stii cui sa-i dai crezare :(
va multumesc pt raspuns!
0
30-05-2007, ora 00:00
bogdan_bogdan